خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ترکیه
اتحاد ترکیه
11
2,584

یک گزینه آلمانی در آستانه هدایت تیم ملی ترکیه

یک گزینه آلمانی در آستانه هدایت تیم ملی ترکیه
مکن است اشتفان کونتز، سرمربی تیم ملی زیر 21 سال آلمان هدایت تیم ملی ترکیه را به عهده بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، ترکیه با حضور سنول گونش روی نیمکت امید زیادی به کسب موفقیت در یورو 2020 داشت. اما این سرمربی که ترکیه را به نیمه نهایی جام جهانی 2002 رسانده بودند، این بار نتوانست درخشش گذشته خود را تکرار کند و ترکیه خیلی زود با تورنمنت وداع کرد. شکست 6-1 مقابل هلند در مرحله مقدماتی جام جهانی در اوایل ماه جاری آخرین فرصت سنول گونش بود و این سرمربی باتجربه با این شکست سنگین از سمت خود اخراج شد.

حالا اخباری در مورد احتمال حضور اشتفان کونتز روی نیمکت این تیم مطرح شده است. اشتفان کونتز از سال 2016 هدایت تیم ملی زیر 21 سال کشور را بر عهده داشته است. او در ماه ژوئن تیم ملی آلمان را به عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی زیر 21 سال اروپا رساند. ژرمن ها تحت هدات کونتز در سال 2017 قهرمان و در سال 2019 نایب قهرمان قاره شده بود.

البته آلمان در المپیک توکیو عملکرد خوبی نداشت و نتوانست با عبور از مرحله گروهی خود را به دور حذفی برساند. اشتفان کونتز به رسانه های آلمانی اعلام کرده که مذاکراتی با فدراسیون فوتبال ترکیه در حال انجام است. پیش از این از او کونتز به عنوان جانشین احتمالی یواخیم لوو به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان آلمان نام برده شده بود، اما این سمت به هانیسی فلیک تعلق یافت.

اشتفان کونتز که بیشتر دوران حرفه ای خود را به عنوان مهاجم در کایزرسلاترن بازی کرده بود، یورو 96 را با آلمان فتح کرده و البته یک فصل در تیم بشیکتاش ترکیه و زیر نظر مربی کریستوف دام بازی کرده است.

با وجود قرارداد تا سال 2023 با فدراسیون آلمان، کونتز اخیرا درباره نیاز به داشتن یک چالش جدید پس از المپیک صحبت کرده بود. تیم ترکیه در رقابت های یورو 2020 در سه بازی گروهی مقابل ایتالیا، سوئیس و ولز شکست خورده و تففاضل منفی هفت را به ثبت رساند.

برچسب‌ها: تیم ملی ترکیه ترکیه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

190 Esteghlal City1400/06/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi