خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,890

اینتر چگونه وضعیت مالی خود را بهبود بخشید؟

اینتر چگونه وضعیت مالی خود را بهبود بخشید؟
تلاش های مدیران اینتر باعث شد این تیم ایتالیایی از وضعیت بد مالی خارج شود.
اینتر به لطف فروش حکیمی و لوکاکو، همکاری با اسپانسر های جدید و کاهش پرداختی های خود به عنوان دستمزد بازیکنان و کادر فنی وضعیت مالی خود را سر و سامان بخشید.
طرفداری | به گزارش گاتزتا، اینتر که در فصل قبل سری آ از نظر مالی در شرایط خوبی قرار نداشت و حتی در پرداخت اقساط باشگاه ها (مثل قسط حکیمی به رئال) و پرداخت دستمزد بازیکنانش به مشکل خورده بود، اکنون وضعیت خوبی پیدا کرده است. پس از قهرمانی نراتزوری، مالکان چینی این باشگاه دستور دادند که باید میزان پرداختی های این باشگاه به عنوان دستمزد بازیکنان و کادرفنی کاهش پیدا کند و با حداقل یک فروش مهم 80 میلیون یورو سود نیز حاصل شود. آنتونیو کونته نیز که این وضعیت را مطابق با جاه طلبی های خود ندید، از این تیم ایتالیایی جدا شد.
مدیران اینتر به لطف سه عامل مهم وضعیت مالی باشگاهشان را بهبود بخشیدند. هرچند نباید اخذ وام 275 میلیون یورویی از گروه آمریکایی اوکتری کپیتال که یک راه حل موقت جهت بهبود وضعیت مالی آشفته افعی ها بود را نیز فراموش کرد:
کسب سود 124.5 میلیون یورویی
اینتر با فروش اشرف حکیمی (68) و روملو لوکاکو (115) توانست درآمد 183 میلیون یورویی کسب کند و این باشگاه با درنظر گرفتن هزینه 58.5 میلیون یورویی پرداخت شده برای دنزل دومفریز (12.5)، زینیو فن هیوسدن (استفاده از بند بازخرید 16 میلیون یورویی) و خواکین کورئا (30) توانست 124.5 میلیون یورو سود کسب کند.
کاهش دادن دستمزدها از 173 میلیون به 148 میلیون یورو
اینتر با جدایی آنتونیو کونته (دستمزد 13) و بازیکنان پردرآمدی مثل لوکاکو (دستمزد 7.5)، حکیمی (دستمزد 4.5) و یانگ (دستمزد 3) و همچنین کاهش دستمزد برخی بازیکنان مثل کولاروف (از 3 به 1.5) توانست میزان پرداختی های خود به عنوان دستمزد را به اندازه 25 میلیون یورو کاهش دهد.
درآمد 33 میلیون یورویی از اسپانسر پیراهن
اینتر پس از عدم تمدید قرارداد با شرکت لاستیک سازی پیرلی، درآمد خود را از طریق توافق با اسپانسرهای جدید تقریبا 3 برابر کرد. قهرمان فصل قبل سری آ از اسپانسر پشت پیراهن (لنُوو) سالانه 6 میلیون یورو، از اسپانسر آستین (دیجیتال بیتس) سالانه 6 میلیون یورو و از اسپانسر اصلی (سوسیوس) نیز سالانه 21 میلیون یورو دریافت می کند (جمعا 33 میلیون یورو). همچنین اینتر امروز از همکاری چند ساله با پلتفرم بانکداری دیجیتال زیتارا خبر داد. به گزارش گاتزتا، نراتزوری از طریق این اسپانسر تا پایان فصل 2024/25، 85 میلیون یورو دریافت خواهد کرد (قراردادی 4 ساله با درآمد میانگین سالانه 21.25 میلیون یورو) که این رقم در سال های آتی می تواند به این تیم کمک کند.

برچسب‌ها: اینتر میلان سری آ ایتالیا نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

214 تـآج ✰★1400/06/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi