خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

روملو لوکاکو راز انتقال به چلسی را فاش کرد

روملو لوکاکو راز انتقال به چلسی را فاش کرد
به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو بعد از یک فصل فوق العاده که با اینتر پشت سر گذاشت و با این تیم فاتح اسکودتو شد، در تابستان ساز جدایی کوک کرد و نهایتاً با انتقالی 115 میلیون یورویی به چلسی پیوست تا بعد از هشت سال دوباره به تیم لندنی بازگشته باشد. باشگاه لیگ برتری تلاش زیادی برای جذب لوکاکو انجام داد اما سه پیشنهاد این تیم رد شد تا اینکه ستاره بلژیکی مجبور شود خودش اقدام کرده و خواهان جدایی شود.
روملو لوکاکو حالا در جدیدترین مصاحبه اش پیرامون جدایی از اینتر و پیوستن به چلسی می گوید: "باتوجه به سومین پیشنهاد چلسی متوجه شدم که واقعاً علاقه آنها جدی است. چلسی 110 میلیون یورو به علاوه زاپاکاستا را پیشنهاد داد اما اینتر پاسخ منفی داد بنابراین من به دفتر سیمونه اینزاگی رفتم تا از او درخواست کنم که در این باره توافق کنند. من به او گفتم اینتر مرا از شرایط بدی خارج کرد اما می‌خواهم به خاطر چلسی آنجا را ترک کنم."
گفتنی است روملو لوکاکو در دو فصل حضور خود در اینتر 95 بازی برای این تیم انجام داد و موفق شد 64 گل برای این تیم به ثمر برساند. ستاره بلژیکی که با قراردادی 75 میلیون یورویی از منچستریونایتد راهی نراتزوری شده بود، در اینتر کاملا احیا شد و همانطور که گفته شد فصل گذشته به همراه این تیم به قهرمانی سری آ رسید؛ موضوعی که باعث شد اینتر به سلطه یک دهه‌ای یوونتوس بر فوتبال ایتالیا پایان دهد که لوکاکو نیز نقش اساسی در آن ایفا کرد.

برچسب‌ها: اینتر میلان روملو لوکاکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

79 تـآج ✰★1400/06/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi