خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

دروازه‌بان جنجالی در آستانه انتقال به اینتر

دروازه‌بان جنجالی در آستانه انتقال به اینتر
به گزارش "ورزش سه"، 9 ماه پیش بود که خبری شوکه کننده و عجیب در مورد دروازه بان کامرونی آژاکس منتشر شد؛ جایی که مشخص شد تست دوپینگ آندره اونانا مثبت شده است. موضوعی که باعث شد این دروازه‌بان با محرومیتی سنگین روبرو شود اما اونانا حالا در آستانه بازگشت به تمرینات تیم هلندی قرار گرفته است.
اگرچه محرومیت آندره اونانا یک ساله است اما با این حال بر اساس قوانین او می‌تواند از تاریخ 4 سپتامبر یعنی روز شنبه دوباره تمرینات خود را از سر بگیرد. در عین حال 4 نوامبر تاریخی است که او می‌تواند دوباره در یک مسابقه فوتبال رسمی به میدان برود.
با این حال به نظر نمی‌رسد که آژاکس برنامه ای برای حفظ دروازه بان کامرونی داشته باشد چرا که مدیر این تیم یعنی مارک اورمارس درباره وضعیت اونانا گفت: "ما بسیار واضح صحبت کرده ایم. ما زمان زیادی را صرف مذاکره برای تمدید قرارداد او کردیم اما نتیجه ای نداشت. سپس به او فضا دادیم تا در تابستان جدا شود و این اتفاق هم نیفتاد. او می تواند ژانویه تیم را ترک کند در غیر این صورت ژوئن آینده به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود."
در همین راستا طی روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد آینده اونانا مطرح شده اما حالا گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که دروازه بان کامرونی در آستانه انتقال به اینتر قرار گرفته و حتی با این تیم نیز به توافق دست یافته و فصل آینده را در جمع شاگردان سیمونه اینزاگی بازی خواهد کرد.

برچسب‌ها: اینتر میلان اونانا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

30 تـآج ✰★1400/06/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi