خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,551

تکل وحشیانه مدافع ونزوئلا روی ساق پای مسی

تکل وحشیانه مدافع ونزوئلا روی ساق پای مسی
پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین در هفته نهم از رقابت های انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف تیم ملی ونزوئلا رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر یک این بازی را ببرد اما در این بازی یک اتفاق خطرناک برای مسی رخ داد که می‌توانست منجر به شکسته شدن ساق پای این فوق ستاره آرژانتینی شود.

به گزارش فوتبالی، در دقیقه 29 از این بازی، لوئیز مارتینز، مدافع راست تیم ملی ونزوئلا روی یک صحنه خطای بسیار خشنی روی لیونل مسی انجام داد. او که می خواست فوق ستاره آرژانتینی را متوقف کند، پای خود را بسیار بالا آورد و آن را به ساق پای لئو مسی زد و برخورد بسیار وحشیانه‌ای روی این صحنه رخ داد.
خشونت این خطا به حدی زیاد بود که لوئیز مارتینز پس از این صحنه کارت قرمز مستقیم از سوی داور دریافت کرد و در دقیقه 32 از زمین مسابقه اخراج شد و این در حالی بود که این بازیکن در دقیقه 25 به عنوان یار تعویضی وارد میدان شده بود.
لیونل مسی روی این صحنه دقایقی را روی زمین بود چرا که ضربه سنگینی به ساق پایش وارد شده بود اما شانس بزرگی آورد که ساق پای او نشکست و آسیبی جدی ندید چرا که در این صورت ممکن بود هفته ها و یا ماه ها خانه نشین شود. گفتنی است که حتی برخی از بازیکنان فوتبال با چنین خطا های سنگینی دوران فوتبالش به پایان می‌رسد.

برچسب‌ها: مسی آرژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

19 0

142 คrງēຖtiຖค1400/06/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi