خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,551

کارت قرمز؟ این خطا روی مسی زندان داشت

کارت قرمز؟ این خطا روی مسی زندان داشت
به گزارش "ورزش سه"، بعد از قهرمانی در رقابت های کوپا آمه ریکا، لیونل مسی بامداد امروز اولین بازی خود را برای تیم ملی آرژانتین و در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر انجام داد؛ مسابقه ای نهایتاً با پیروزی 3-1 آرژانتین و تثبیت رتبه دوم این تیم در جدول مسابقات مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی به پایان رسید.

اما در حالی که کمتر از نیم ساعت از زمان بازی گذشته بود یک اتفاق نگران کننده و ترسناک در مورد لیونل مسی رخ داد؛ جایی که بازیکن ونزوئلا یعنی لوئیس مارتینز به شکلی خشن و عجیب و غریب با کف پا روی ساق پای لیونل مسی فرود آمد.

در نگاه اول به نظر می رسید که این حرکت خشن می‌تواند رقم زننده یک مصدومیت طولانی مدت برای فوق ستاره آرژانتینی باشد. حتی تیم پزشکی آرژانتین چهار دقیقه متوالی در زمین مسابقه مشغول به مداوای مسی بودند تا نگرانی ها در این زمینه افزایش پیدا کند اما برنده شش باره توپ طلا نهایتاً از روی زمین بلند شد و به کار خود ادامه داد تا یک خطر بزرگ از بیخ گوش او و البته تیم باشگاهی جدیدش یعنی پاری‌سن‌ژرمن عبور کرده باشد.
عجیب تر این که داور مسابقه در ابتدا به بازیکن ونزوئلا کارت زرد نشان داد اما بعد از مراجعه به VAR رنگ این کارت تغییر کرد و مارتینز اخراج شد تا با چشمانی اشکبار زمین مسابقه را ترک کند.

اما برنامه های تلویزیونی در آرژانتین به شدت این حرکت خشن بازیکن ونزوئلا را محکوم کردند و از این صحنه به عنوان بدترین خطایی که تا به حال روی لیونل مسی انجام شده یاد کردند.

به عنوان مثال نشریه اوله آرژانتین درباره این خطای خشن نوشت: " ضربه جنایتکارانه به مسی که می توانست پای او را بشکند."

همچنین در برنامه TYC یکی از کارشناسان درباره این خطای عجیب و غریب بازیکنان ونزوئلا گفت: " کارت قرمز؟ این خطا زندان داشت. نفس راحتی بکشید، حال لئو خوب است."

برچسب‌ها: ونزوئلا مسی آرژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

193 คrງēຖtiຖค1400/06/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi