خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,561

نگرانی بزرگ آرژانتین و PSG؛ مسی می‌لنگد!

نگرانی بزرگ آرژانتین و PSG؛ مسی می‌لنگد!
به گزارش " ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی در کاراس به مصاف ونزوئلا رفت و با سه گل پیروز شد. در دقیقه 32 این بازی آدرین مارتینز که هفت دقیقه قبل به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته بود با خطای شدید و نگران کننده روی لیونل مسی از زمین بازی اخراج شد.

حالا در تصاویر منتشر شده پس از بازی به نظر می‌رسد که مهاجم پاری سن ژرمن در فاصله پیاده‌روی کوتاه از اتوبوس تیم تا هتل قادر نبوده به درستی راه برود. هنوز خبری مبنی بر این که دلیل لنگیدن این بازیکن چه بوده منتشر نشده است اما این موضوع می‌تواند نگرانی‌هایی را برای مدیران پی اس جی و همچنین کادر فنی آرژانتین ایجاد کند.
آرژانتین روز یکشنبه در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی به مصاف برزیل خواهد رفت و این در حالی است که مسی و سایر هم تیمی‌هایش پس از برگزاری هفت بازی با شش امتیاز از رقیب خود عقب هستند. اما آرژانتین امیدوار است که بتواند موفقیت خود در فینال کوپا آمه‌ریکا را بار دیگر تکرار کرده و در برابر رقیب سنتی خود به پیروزی برسد. آنها دو ماه قبل در فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا با تک گل آنخل دی‌ماریا برابر برزیل به پیروزی رسیدند تا برای اولین بار پس از سال 1993 جام قهرمانی را به خانه ببرند.

برچسب‌ها: پی اس جی مسی آرژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

154 คrງēຖtiຖค1400/06/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi