خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,025

اعتراف تلخ کومان پس از شکست سنگین از بایرن

اعتراف تلخ کومان پس از شکست سنگین از بایرن
رونالد کومان پس از شکست سنگین از بایرن اعتراف کرد که از هر لحاظ نسبت به حریف آلمانی ضعیف‌تر بودند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب برابر بایرن حرفی برای گفتن نداشت و بازنده تمام عیار بود. بایرنی ها سه گل در نوکمپ زدند تا شروعی توفانی در لیگ قهرمان داشته باشند و بارسا با این باخت خانگی نشان داد که فعلا در زمره مدعیان نیست.

رونالد کومان سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« داشته های ما همین است و باید چند هفته بگذرد تا دمبله، فاتی و آگوئرو با رهایی از مصدومیت بتوانند به جمع مان اضافه شده و تیم را تقویت کنند. امشب فقط سه مهاجم داشتم و از لحاظ تاکتیکی نیز مقاطعی بازی تحت کنترل ما بود ولی شیوه بازی بایرن ترسناک بود و الان تیم کاملا بهتری نسبت به ما محسوب می شوند.»

مصدومیت جوردی آلبا:« هم مشکل بدنی داشت و هم بیمار بود و نمی خواستم ریسک کنم. به همین دلیل تقاضای تعویض داد و قبول کردم.»

مقهور قدرت بایرن:« قصد گلایه و بهانه جویی ندارم ولی تفاوت کیفی دو تیم کاملا مشهود بود. بیشتر بازیکنان بایرن سال هاست کنار هم بازی می کنند و نیمکت غنی ای هم دارند. هم درون زمین و هم روی نیمکت به ما برتری داشتند. ما در تیم مان بازیکنان جوان زیادی داریم که طی سه سال آینده تبدیل به بازیکان بهتری می شوند. پذیرش این مساله شاید سخت باشد ولی ما نیاز به زمان داریم تا مصدومان برسند و مطمئنا بهتر از اینها خواهیم شد.»

کومان در پایان گفت:« اگر بخواهیم بازیکنان دو تیم را مقایسه کنیم، بیشتر متوجه تفاوت ها خواهیم شد. ما 19 یا 20 ساله های زیادی داریم که تجربه لازم را ندارند. زمان که بگذرد، تفاوت کیفی دو تیم کمتر خواهد شد. سوت ها علیه سرجی؟ می دانیم که او یک مدافع کناری نیست و دفاع تک به تک مقابل آلفونسو دیویس سرعتی غیرممکن است. سوت ها درست نبود ولی در مجموع، هواداران به خوبی تیم را حمایت کردند و درک می کنند که بارسا فعلا همین است و نباید انتظار بیشتری داشت.»

برچسب‌ها: رونالد کومان بارسلونا بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

40 ♛ تاج رضا ♛1400/06/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi