خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,025

دوری چهار ماهه مریخی از ترکیب بارسلونا

دوری چهار ماهه مریخی از ترکیب بارسلونا
مارتین برایثوایت، مهاجم دانمارکی و باتجربه بارسلونا چند ماهی قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد نام مارتین برایثوایت به لیست بلندبالای مصدومان خط حمله بارسلونا اضافه شده است. البته کادر پزشکی باشگاه بارسلونا می خواهد قبل از هرگونه اظهارنظر رسمی در مورد وضعیت این بازیکن، از میزان کامل مصدومیت و مدت زمانی دوری مارتین برایثوایت مطمئن شود. مارتین برایثوایتن از ناحیه مفصل کشکک زانوی چپ دچار آسیب دیدگی شده و به نظر می رسد طی روزهای آینده تحت عمل جراحی قرار می گیرد.

ابتدا کادر پزشکی قصد داشت با روش های درمانی جلوی دوری طولانی مدت این بازیکن را بگیرد، اما این روش جواب نداد و عمل جراحی حالا تبدیل به تنها گزینه این بازیکن شده است. اما نشریات اسپانیایی مدت زمان دوری مارتین برایثوایت از میادین را چهار ماه تخمین زده اند و به نظر می رسد او تا ابتدای سال میلادی بعدی قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود.

بدین ترتیب مارتین برایثوایت به لیست مهاجمانی چون سرخیو آگوئرو، آنسو فاتی و عثمان دمبله اضافه شده و مشکلات رونالد کومان در خط حمله را افزایش داده است. در حال حاضر سرمربی هلندی بارسلونا می تواند از گزینه هایی چون ممفیس دیپای و لوک دی یانگ، بازیکن جدید خود در بخش هجومی برای بازی های پیش رو استفاده کند. مارتین برایثوایت فصل را خوب آغاز کرده و علیرغم شایعات فراوانی تابستانی در مورد جدایی از بارسلونا، نقش موثری در ترکیب این تیم ایفا کرده بود و حالا اخبار حاکی از دوری چهار ماهه این بازیکن است. برخی هواداران بارسلونا به دلیل تشابه ظاهری برایثوایت به رونالدوی برزیلی، به او لقب مریخی داده اند.

برچسب‌ها: مارتین برایثویت بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

55 ♛ تاج رضا ♛1400/06/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi