خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,102

اقدام جالب باشگاه رئال مادرید برای بازی مقابل سلتاویگو

اقدام جالب باشگاه رئال مادرید برای بازی مقابل سلتاویگو
پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه رئال مادرید اسپانیا در یک اقدام فرهنگی و بسیار زیبا که کمتر در فوتبال دیده شده است، از کارگرانی که در پروژه بازسازی استادیوم اختصاصی کهکشانی ها نقش داشته اند، برای تماشای نخستین مسابقه خود در این ورزشگاه دعوت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه تلویزیونی - خبری Gol TV، تمامی بنّاها، نقاش‌ ها، مسئولین نظافت، خدمه و بسیاری از دیگر کارگران ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که به طرز خستگی ناپذیری در ماه‌ های اخیر در بازسازی این ورزشگاه بزرگ نقش داشته‌ اند، قرار است با دعوت رسمی مدیران باشگاه رئال مادرید برای تماشای نخستین بازی این تیم در این ورزشگاه بعد از اتمام پروژه بازسازی و افتتاح مجدد آن حضور پیدا کنند.

یکی از این کارگران در گفت و گو با شبکه Gol TV گفت:

"ما در حال کار کردن هستیم و کار در جایی چون سانتیاگو برنابئو بسیار خوب است. قرار است بازی برابر سلتاویگو را در ورزشگاه از نزدیک تماشا کنیم زیرا از ما دعوت رسمی شده است. یک حرکت زیبا؛ چیزی که رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید زمانی که ما در ورزشگاه واندامتروپولیتانو کار می‌ کردیم، انجام نداد."

گفتنی است رئال مادرید یکشنبه شب مقابل سلتاویگو در این ورزشگاه بازی خواهد کرد.

برچسب‌ها: رئال مادرید سلتاویگو سانتیاگو برنابئو تماشاگر کهکشانی ها

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

178 فیناند ها1400/06/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi