خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,105

عذرخواهی رسمی یک شبکه تلویزیونی از بازیکن رئال مادرید

عذرخواهی رسمی یک شبکه تلویزیونی از بازیکن رئال مادرید
پایگاه خبری فوتبالی - به دنبال اظهارات نژادپرستانه یک مجری برنامه های تلویزیونی در اسپانیا در مورد یکی از بازیکنان رئال مادرید، مسئولان این شبکه تلویزیونی از بازیکن مورد نظر عذرخواهی کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، یک خبرنگار تلویزیونی از شبکه RTVE اسپانیا به دلیل استفاده از الفاظ نژادپرستانه در مراسم معارفه ادواردو کاماوینگا، بازیکن جدید کهکشانی های مادریدی مورد بازپرسی و بازخواست قرار گرفته است.

لورنا گونزالس در جریان معارفه ادواردو کاماوینگا، هنگامی که تصور می‌ کرده میکروفون ها خاموش هستند و حرف‌ های او را ضبط نمی‌ کنند، این گونه گفته که "این پسر از کت و شلوارش هم سیاه‌تر است".

مسئولان شبکه RTVE با انتشار بیانیه‌ ای از کاماوینگا عذرخواهی کرده اند و خود گونزالس، مجری مربوطه هم از این بازیکن پوزش خواسته است.
این مجری برنامه های تلویزیونی اسپانیا نسبت به این موضوع، این گونه واکنش نشان داده است:

"حرف من که بدون سوء‌نیت و بی‌ احترامی نسبت به کاماوینگا بود، مایه تاسف است. این حرف مقایسه‌ ای بود که می‌ توانستم برای هر شخص دیگری با هر رنگ پوستی انجام دهم. احساس می‌ کنم در دوران حساسی قرار داریم و رسانه‌ ها مسئولیت بزرگ‌ تری برای کمک به مبارزه با پدیده نژادپرستی دارند."

برچسب‌ها: رئال مادرید ادواردو کاماوینگا کهکشانی ها نژاد پرستی رفتار نژادپرستانه تلویزیون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

151 فیناند ها1400/06/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi