خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,298

دلیل لغو مراسم بدرقه فوتسالیست‌های ایران

دلیل لغو مراسم بدرقه فوتسالیست‌های ایران
مشاور پزشکی رییس فدراسیون فوتبال و مدیر پزشکی تیم‌های ملی، درباره لغو شدن مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال به جام جهانی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش"ورزش سه"، امین نوروزی در این باره به سایت فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال در نظر داشت روز چهارشنبه مراسم بدرقه‌ای برای تیم ملی فوتسال قبل از سفر به لیتوانی برگزار کند. پس از بررسی و مشاوره های لازم صورت گرفته و با نظر کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال اما این برنامه ‌لغو شد. ماه هاست که این تیم با رعایت پروتکل ها و در شرایط نه چندان ساده ی قرنطینه، با عزمی جدی و با هدف حفظ سلامت کلیه ی اعضای تیم، مشغول برگزاری اردو و اماده سازی برای مسابقات جام جهانی می باشد. به خاطر اهمیت مسابقات جام جهانی و الزام تمام تیم‌ها به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت بازیکنان و مربیان، متوفق القول بر این عقیده بودیم که از هر اقدام، مراسم، تجمع، دیدار و گفتگو با افراد خارج تیم که اعضای تیم را درست قبل از خروج از کشور و اعزام به این مسابقات، در خطر ابتلا به این ویروس قرار دهد، باید پرهیز گردد.

بنده خودم شخصا با آقای عزیزی خادم صحبت کردم و موارد مختلف را با ایشان در میان گذاشتم و قبول کردند که به دلیل رعایت مسایل بهداشتی و حفظ سلامت بازیکنان این مراسم لغو شود چون رعایت پروتکل بهداشتی اهمیت زیادی‌ برای همه دارد.

وی ادامه داد: ما حتی اجازه‌ برگزاری مراسم برای تیم ملی‌فوتبال بزرگسالان هم ندادیم . اگر توجه کرده باشید همه عزیزان دیدند که حتی جناب آقای دکتر حمید سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان که برای تماشای تمرین تیم ملی در ورزشگاه آزادی حاضر شدند، از جایگاه ویژه نظاره گر تمرین بودند و به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ حباب قرنطینه ی تیم، وارد اردوی تیم ملی نشدند. نباید بین تیم‌های مختلف فرقی قائل شویم. تیم ملی فوتسال ما در در آستانه اعزام به مسابقات جام جهانی بود که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تمام تیم در حباب قرنطینه قرار داشتند و هر گونه تخطی از قوانین، علاوه بر به خطر انداختن اعضای تیم، می تواند با عواقب جبران ناپذیری برای بازیکنان و کادر فنی همراه گردد.

حفظ سلامت این افراد، اولویت اول، دوم و سوم ما می باشد. ما همان طور‌ که در مسابقات بین المللی ملزم به رعایت پروتکل‌ها هستیم، در داخل کشور هم باید همین کار را انجام بدهیم. وقتی پای سلامتی افراد در میان است همه ما موظف هستیم برای حمایت و کمک به اعضا محکم تصمیم بگیریم. هم چنین با پیگیری ها صورت پذیرفته و مساعدت های ریاست محترم فدراسیون، تیم ملی فوتسال با تجهیزات کامل پزشکی، فیزیوتراپی و بازتوانی راهی مسابقات جام جهانی شد تا هیچ کمبودی در جام جهانی برای تیم ملی وجود نداشته باشد.

برچسب‌ها: تیم ملی فوتسال ایران امین نوروزی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

33 ♛ تاج رضا ♛1400/06/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi