خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

کناره‌گیری قطعی زنوزی از مالکیت تراکتور؛ آغازعصرجدید پرشورها

کناره‌گیری قطعی زنوزی از مالکیت تراکتور؛ آغازعصرجدید پرشورها
تراکتور تبریز تلخ‌ترین روز‌های خود را سپری می‌کند و هیچ نشانی از آن تیم مقتدر و مدعی سابق ندارد. این روز‌ها هیچکس به فکر آینده و صلاح تراکتور نیست و این تیم در استانی ثروتمند و صنعتی و با وجود داشتن مالکی متمول و خرید‌ها و خرج‌های نجومی، حالا به اوضاع سختی دچار شده و به شکل تیم‌های ورشکسته و بدهکار درآمده است.

در این مدت صبر هواداران فوتبال تبریز به سر آمد و بارها به مدیریت زنوزی اعتراض کردند. زنوزی که مدت‌هاست تیم را به حال خود رها کرده سرانجام اعلام کرد از مالکیت تراکتور کنار خواهد کشید و فعالیت‌های باشگاه را معلق کرد.

پس از چند روز کشمکش فعالیت‌های تراکتور ادامه پیدا کرد و سرخپوشان بر خلاف شایعات در نبرد حساس با النصر عربستان حضور خواهند یافت. سه شنبه ۲۳ شهریور و پس از دیدار با النصر، پس از حدود ۳ سال و ۳ ماه دوران مالکیت و مدیریت محمدرضا زنوزی بر باشگاه تراکتور به پایان خواهد رسید و او این باشگاه پرهوادار را به هیات فوتبال واگذار خواهد کرد تا در مورد آن تصمیم گرقته شود.

برچسب‌ها: تراکتور زنوزی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

154 ♕ Tractor Fc ♕1400/06/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi