خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,561

بازگشت ایمانی به تراکتورِ بدون کمالوند

بازگشت ایمانی به تراکتورِ بدون کمالوند
تم

رین تیم فوتبال تراکتور در حالی از ساعت ۱۷ امروز در مجموعه ورزشی بنیان دیزل برگزار شد که ورودی و خروجی‌های این تمرین نسبت به روزهای قبل ویژه‌تر بودند و جلب توجه می‌کردند.

فراز کمالوند که با وجود گمانه‌زنی‌های زیاد درباره پایان همکاری با تراکتور و جدایی از این تیم همچنان در محل تمرینات حضور پیدا می‌کرد، امروز و پس از استعفاء در جمع شاگردان خود حضور نداشت واین در حالی بود که اکبر ایمانی پس از حدود ۱۰ روز مجددا در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

اکبر ایمانی که به خاطر اختلاف با مدیرعامل و سرمربی مستعفی باشگاه در تمرینات شرکت نمی کرد، امروز به بنیان دیزل برگشت و کارش را از سر گرفت.

ایمانی پس از بازگشت به تمرینات تراکتور دور از کار با توپ و تمرینات گروهی، همراه با علی فتحی بازیکن مصدوم این تیم، دور زمین مشغول به دویدن شد تا شرایط جسمانی مطلوب گذشته را به دست بیاورد و در روزهای آینده در کنار دیگر بازیکنان تمرین کند.

برچسب‌ها: تراکتور اکبر ایمانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

46 ♕ Tractor Fc ♕1400/06/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi