خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,322

ایران دوباره میزبان ستاره‌های فوتبال جهان می‌شود؟

ایران دوباره میزبان ستاره‌های فوتبال جهان می‌شود؟
پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه میان ستاره‌های ایران و جهان با واکنش مثبت رئیس فیفا مواجه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، چندین سال پیش بود که ستاره‌های بازنشسته فوتبال دنیا نظیر کارلوس، سالگادو، داویدز، یورک و .. برای برگزاری دیداری دوستانه راهی ایران شدند و به مصاف ستاره‌های ایران رفتند؛ دیداری که با شکست ستاره‌های ایران خاتمه یافت.

حالا در جلسه‌ای که امروز میان عزیزی خادم و رئیس فدراسیون جهانی فوتبال برگزار شده، بار دیگر پیشنهاد برگزاری بازی مشابهی از سوی فدراسیون ایران ارائه شده که با پاسخ مثبت اینفانتینو همراه شده است.

سایت فدراسیون فوتبال در رابطه با این موضوع نوشته است:« در این دیدار عزیزی خادم از اینفانتینو دعوت کرد تا در یکی از بازی هایی که به میزبانی ایران برگزار می شود، در ایران حضور داشته باشد و در ورزشگاه تماشاگر ویژه بازی تیم ملی شود. اینفانتینو نیز این دعوت را پذیرفت و مقرر شد تا فدراسیون ایران از فدراسیون کشورهای همجوار و همچنین قطر هم رسماً دعوت کند تا آنها هم در آن زمان به ایران سفر کنند. یکی دیگر از پیشنهاداتی که عزیزی خادم داشت و‌مورد موافقت اینفانتینو قرار گرفت، برگزاری بازی خیریه بین دوتیم ستاره های ایران و ستاره‌های فیفا به میزبانی ایران بود که در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد.»

برچسب‌ها: ایران فیفا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

154 ♛ تاج رضا ♛1400/06/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi