خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,461

مانچینی: باید در هر شرایطی آرامش‌مان را حفظ کنیم

مانچینی: باید در هر شرایطی آرامش‌مان را حفظ کنیم
ایتالیا که دو مسابقه قبلی خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی را با تساوی پشت سر گذاشته بود، شب گذشته در برابر لیتوانی قرار گرفت و موفق شد حریف خود را با پنج گل شکست دهد. با این پیروزی شاگردان روبرتو مانچینی 14 امتیازی شدند و جایگاه خود را در صدر جدول گروه تثبیت کردند.
روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا بعد از پیروزی پرگل تیمش مقابل لیتوانی گفت: "با وجود اینکه طی روزهای گذشته چند بازیکن خود را از دست دادیم بچه ها واکنش خوبی نشان دادند. بدیهی است که حریف از بالاترین کیفیت برخوردار نبود اما شما همیشه نمی توانید پنج یا شش گل به ثمر برسانید بنابراین تیم خوب کار کرد."
خبرهای خوب دیگری نیز برای تیم ایتالیا وجود داشته چراکه در دیگر بازی این گروه سوئیس در مسابقه ای که هریس سفروویچ یک ضربه پنالتی را از دست داد مقابل ایرلند متوقف شد. اتفاقی که در دیدار قبلی ایتالیا مقابل همین سوئیس برای جورجینیو نیز اتفاق افتاده بود. مانچینی در این باره گفت: " هر کسی می‌تواند اشتباه کند، مهم این است که آرامش خود را حفظ کنیم. کنترل مان را از دست ندهیم آنگاه شرایط خوب پیش خواهد رفت."

ایتالیا در حال حاضر رکورد جدید شکست ناپذیری تاریخ جهان در 37 بازی را ثبت کرده است. مانچینی در این باره گفت: "ما خوشحالیم."

برچسب‌ها: ایتالیا مانچینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

142 هادی24-61400/06/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi