خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

ارلینگ هالند؛ سوژه دوئل بعدی رئال مادرید و PSG

ارلینگ هالند؛ سوژه دوئل بعدی رئال مادرید و PSG
به نظر می‌رسد که جذب ارلینگ هالند سوژه جدیدی برای دوئل بین رئال مادرید و پاری سن ژرمن در نقل و انتقالات تابستانی بعدی خواهد بود.

قطعا پر سر و صداترین شایعه نقل و انتقالاتی که در تابستان امسال مطرح شد به اخبار پیرامون علاقه رئال مادرید به جذب کیلیان امباپه بازمی‌گشت. تقریباً می‌توان گفت از ابتدا تا پایان نقل و انتقالات شایعات زیادی در رابطه با ستاره فرانسوی و احتمال پیوستن او به بلانکوس شنیده شد اما مقاومت پاری‌سن ژرمن به ماندگار شدن امباپه در پارک دو پرنس منجر شد.

اما به طور قطع رئال مادرید بیخیال جذب امباپه نخواهد شد و گفته می‌شود که آنها قصد دارند در ژانویه کارهای انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو را نهایی کنند. این در حالی است که پاری‌سن‌ژرمن نیز قصد دارد هر طور که شده قرارداد ستاره فرانسوی را تمدید کند تا مانع از جدایی رایگان او شود؛ موضوعی که قطعاً مثل این تابستان دوئل جالب توجهی را بین این دو باشگاه رقم خواهد زد.

اما امباپه تنها چالش بین دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن نخواهد بود. بر اساس شایعات ارلینگ هالند یکی دیگر از اهداف مهم نقل و انتقالاتی رئال مادرید محسوب می‌شود و حتی برخی گزارش ها در هفته های اخیر حاکی از آن بوده که باشگاه اسپانیایی با این بازیکن به توافقاتی نیز دست یافته است. در همین حال آاس مدعی شده که PSG نیز به شکل جدی شرایط جذب ستاره نروژی را بررسی می کند و به احتمال فراوان در تابستان آینده ارلینگ هالند سوژه دیگری برای تقابل نقل و انتقالاتی این دو باشگاه خواهد بود.

برچسب‌ها: ارلینگ هالند دورتموند رئال مادرید کیلیان امباپه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

122 هلنـد1400/06/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi