خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ترکیه
اتحاد ترکیه
11
2,583

بازی دوستانه عراق با یاران حسینی و کریمی

بازی دوستانه عراق با یاران حسینی و کریمی
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عراق پس از پایان اردوی اسپانیا، روز گذشته وارد کشور ترکیه شد تا دومین مرحله از اردوی آماده سازی خود جهت حضور در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را در شهر قیصریه (کایسری) ترکیه آغاز کند.

عراق که در دو بازی دوستانه مقابل تیم های دسته سوم اسپانیا (رئال لیننسی و اتلتیکو بالیاریس) با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شده بود، راهی ترکیه شده و در آنجا اردوی آماده سازی خود را برگزار می کند و سپس راهی کره جنوبی می شود تا در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف این تیم برود.

وب سایت وین وین عراق نیز در همین رابطه خبر داد که تیم ملی این کشور قرار است دو بازی تدارکاتی را در ترکیه برگزار کنند. دیدار نخست شاگردان دیک ادووکات در تاریخ 30 مرداد برابر آگری 1970 اسپور خواهد بود. تیمی که در دسته چهارم ترکیه حضور دارد و بازی دوم عراقی ها نیز با تیم کایسری اسپور خواهد بود.

تیم فوتبال کایسری اسپور که در سوپرلیگ ترکیه حضور دارد، در تابستان امسال مجید حسینی و علی کریمی را به خدمت گرفت و این تیم قرار است به مصاف تیم ملی عراق برود. تاریخ این بازی برای روز سه شنبه دوم شهریور برنامه ریزی شده و کایسری اسپور نیز درگیر رقابت های سوپرلیگ ترکیه است.

یاران حسینی و کریمی باید در هفته دوم سوپرلیگ ترکیه در تاریخ 29 مرداد با آدنا اسپور و در هفته سوم نیز 6 شهریور با باشاک شهیر دیدار کنند و هنوز مشخص نیست این تیم در تاریخ 2 شهریور با بازیکنان اصلی خود به مصاف عراق می رود یا از تیم دوم خود استفاده می کند.

وین وین همچنین خبر داده که چهار بازیکن لژیونر عراقی یعنی بشار رسن، امجد عطوان، صفا هادی و أیمن حسین راهی ترکیه شده و در این اردو تیم ملی کشورشان را همراهی می کنند. عراق یکی از حریفان ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی است. دو تیم در تاریخ 16 شهریور در استادیوم الوکره قطر به مصاف هم می روند.

برچسب‌ها: تیم ملی عراق ایران ترکیه کایسری اسپور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

142 ⓐ֤֤֤m֤֤i֤֤֤r1400/05/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi