خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,755

مدافع ملی‌پوش ایتالیایی در آستانه انتقال به میلان

مدافع ملی‌پوش ایتالیایی در آستانه انتقال به میلان
به نظر می‌رسد که طی 48 ساعت آینده کارهای انتقال الساندرو فلورنزی، مدافع ایتالیایی و ملی پوش به میلان نهایی خواهد شد. البته هنوز دو باشگاه میلان و رم بر سر برخی جزئیات در حال مذاکره با یکدیگر هستند اما اینطور به نظر می آید که مشکلی وجود نداشته باشد و فلورنزی به شکل قرضی راهی روسونری شود.
بر اساس ادعای اسکای اسپورتس و اسپورت ایتالیا امروز مذاکرات بیشتری بین دو باشگاه میلان و رم شکل گرفت و دو طرف به توافق با یکدیگر بسیار نزدیک هستند. از طرفی مدیر برنامه مدافع ایتالیایی نیز در حال گفتگو با میلان و رم است و به نظر می‌رسد که مذاکرات فردا کاملاً سرنوشت ساز خواهگفتنی است الساندرو فلورنزی در دو باشگاه پاری سن ژرمن و والنسیا نیز به شکل قرضی حضور داشت و به نظر می رسد که رم قصد دارد فصل آینده او را به شکل قطعی به فروش برساند تا از جدایی رایگان او در سال 2023 جلوگیری کند. در عین حال میلان به دنبال جذب قرضی این بازیکن به علاوه بند خرید دائم است. هرچند که برخی دیگر از گزارش ها حاکی از آن است که امکان دارد توافق بین روسونری و رم برای انتقال فلورنزی به شکل دائمی هم باشد.د بود.

برچسب‌ها: آث میلان ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

94 میلان اس اس1400/05/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi