خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,086

امباپه پشیمان شد؛ درخواست ملاقات رودررو با الخلیفی

امباپه پشیمان شد؛ درخواست ملاقات رودررو با الخلیفی
به گزارش "ورزش سه"، شنبه شب قبل از معارفه 5 خرید تابستانی جدید پی اس جی، گوینده ورزشگاه نام یازده بازیکن دیدار را اعلام کرد و زمانی که نوبت به کیلیان امباپه رسید، بسیاری از هواداران بر علیه او سوت زدند. بخشی کوچک از ورزشگاه اما به تشویق ستاره جوان فرانسوی پرداخت.

امباپه مدت هاست از تمدید قرارداد سرباز زده و گفته می شود قصد دارد همین تابستان به رئال مادرید برود. این سوت های اعتراضی ممکن است تصمیم او برای جدایی را مصمم تر کرده و از سوی دیگر سران باشگاه را نیز بیش از پیش متقاعد کند که بهتر است پیشنهاد 150 میلیون یورویی رئال را قبول کنند تا اینکه یک بازیکن ناراضی را یک سال دیگر نیز نگاه دارند.
طبق ادعای برخی رسانه ها، امباپه قرار بود امروز در نشستی خبری در مورد آینده اش صحبت کند. او تاکنون چندین پیشنهاد تمدید پی اس جی را رد کرده و اخیرا ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی در معارفه لیونل مسی صراحتا گفت که امباپه دیگر دلیلی برای تمدید نکردن ندارد چون تیمی قدرتمند را برای فصل جدید تدارک دیده اند اما به نظر ستاره فرانسوی حتی با آمدن مسی هم تمایلی برای ماندن ندارد.
شب گذشته جوزپ پدررول مجری معروف برنامه ال چیرینگیتو در خبری اختصاصی اعلام کرد که امباپه از نشست خبری منصرف شده و قصد ندارد در مورد آینده اش علنی صحبت کند چرا که مشاوران او توصیه کرده اند این نشست می تواند باعث خشم الخلیفی شده و مانعی بزرگ بر سر راه جدایی اش ایجاد کند.
در عوض امباپه امروز درخواست ملاقات شخصی با الخلیفی را کرده و قصد دارد رودررو به وی بگوید که قصد رفتن به رئال را دارد. او همچنین از رئیس درخواست خواهد کرد تا با باشگاه مادریدی وارد مذاکره شود. مشخص نیست واکنش الخلیفی به این درخواست چه خواهد بود ولی در مادرید منتظر پایان جلسه هستند و آماده ارائه اولین پیشنهاد رسمی برای امباپه.
به نظر همه چیز وارد فاز نهایی خود شده و به فاصله 2 هفته تا پایان انتقالات، روزهای داغ و پر حاشیه ای در انتظار دوست داران فوتبال خواهد بود.

برچسب‌ها: امباپه رئال مادرید پاریس سنت ژرمن پاریسن ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

208 Cf Sepahan1400/05/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi