خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

خط و نشان کاپیتان دورتموند؛ به دنبال دوگانه ایم

خط و نشان کاپیتان دورتموند؛ به دنبال دوگانه ایم
مارکو رویس، کاپیتان دورتموند تمرینات پیش فصل مارکو روزه، سرمربی جدید این تیم را طاقت فرسا و البته آموزنده توصیف کرد.

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه دورتموند از فصل ۱۲-۲۰۱۱ تحت هدایت یورگن کلوپ موفق به کسب عنوان قهرمانی در بوندسلیگا نشده است. آنها در این ۹ سال پنج بار پشت سر بایرن مونیخ به مقام نایب قهرمانی رسیده اند. مارکو رویس، کاپیتان متعصب دورتموند معتقد است تیم فعلی دورتموند پتانسیل شکستن این طلسم و فتح هر دو جام داخلی فوتبال آلمان در فصل پیش رو دارد.
مارکو رویس در کنفرانس مطبوعاتی اردوی آماده سازی پیش فصل دورتموند در سوئیس گفت: “ما تیمی در اختیار داریم که می تواند قهرمان بوندسلیگا و جام حذفی شده و در لیگ قهرمانان نیز به مراحل پایانی صعود کند. البته خیلی موارد باید ترکیب شوند، اما چنین پتانسیلی در تیم وجود دارد. البته ما باید این موضوع را در طول یک فصل نشان دهیم. شما در بازی های خاصی به شانس هم نیاز دارید، اما طرفداران می خواهند ببینند که شما با اشتیاق فراوان و تمام وجود بازی می کنید.

کار کردن با مارکو روزه و کادر فنی اش بسیار سرگرم کننده است. امیدواریم که به زودی بتوانیم مواردی را که او به ما می آموزد در زمین هم نشان دهیم. ما در مسیر خوبی قرار داریم و اوضاع در تمرینات مناسب است. تمرینات آمادگی پیش فصل باید اینگونه واقعا طاقت فرسا باشد، اما ما چیزهای جدید و زیادی نیز در این مدت از کادر فنی جدید یاد گرفته ایم.”

برچسب‌ها: دورتموند مارکو رویس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

119 رعد پردیس1400/05/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi