خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

رویای این روزهای بوفون

رویای این روزهای بوفون
دروازه‌بان تیم فوتبال پارما می‌گوید رویای همراهی تیم تحت‌هدایت روبرتو مانچینی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد.
پایگاه خبری ریشه:
جان‌لوئیجی بوفون که در این تابستان پس از ۲۶ سال به پارما بازگشت تا در سن ۴۳ سالگی فوتبالش را در این تیم ایتالیایی در سری B دنبال کند، می‌گوید که رویای همراهی تیم ملی فوتبال ایتالیا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد، این در حالی است که جان‌لوئیجی دوناروما با درخششی که در یورو ۲۰۲۰ داشت، به نظر می‌رسد دروازه‌بان اول آتزوری در جام جهانی قطر باشد.

بوفون در گفت‌وگو با روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا گفت: مانچینی در تیم ملی ایتالیا کاری فوق‌العاده انجام داده است و در سن ۴۳ سالگی هرگز نخواهم گفت که "من اینجا هستم، مرا به تیم ملی دعوت کنید" اما به لطف جام جهانی می‌توانم رویای حضور در این رقابت‌ها را داشته باشم.

وی افزود: به غیر از این، چرا بازی می‌کنم؟ قطعاً برای اینکه پارما را به سری A بازگردانم و سپس؟ تقریباً مطمئن هستم که مانچینی مرا به اردوی تیم ملی دعوت نخواهد کرد، او مردان و گروه خود را دارد اما من باید بدانم که برای ادامه رویاپردازی یک جام جهانی وجود دارد.

دروازه‌بان پیشین یوونتوس همچنین درباره قهرمانی آتزوری در یورو ۲۰۲۰ خاطرنشان کرد: من بازی فینال را در خانه کنار فرزندانم تماشا کردم و چه بازی لذت‌بخشی بود. دیدن بازیکنان ایتالیا که لبخند می‌زدند زیبا بود، آن هم پس از گریه‌ کردن‌شان بابت ناکامی در رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با شکست مقابل سوئد. من هم پس از آن بازی در سن‌سیرو گریه کردم.

وی همچنین در تمجید از دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا که در مرحله نیمه‌نهایی و دیدار فینال یورو ۲۰۲۰ در ضربات پنالتی مقابل‌ تیم‌های اسپانیا و انگلیس درخشان ظاهر شد، گفت: دوناروما فوق‌العاده بود، نه‌ تنها به خاطر مهار توپ‌هایی که داشت، بلکه به خاطر مدیریت کردن تمامی لحظات دشواری که وجود داشت. او بهتر از هر دروازه‌بان دیگری در یورو ۲۰۲۰ بود و امروز در دروازه‌بانی مرجعی جهانی است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها: فوتبال ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

119 رعد پردیس1400/05/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi