خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,720

مجیدی: این استقلال قابل احترام است

مجیدی: این استقلال قابل احترام است
به گزارش “ورزش سه”، فرهاد مجیدی بعد از برتری خانگی تک گله برابر نفت مسجدسلیمان درباره این جدال گفت: بازی نسبتا خوبی بود و تیم ما با توجه به اینکه چند روز پیش یک بازی سنگین با پرسپولیس برگزار کرده بود و این جدال 120 دقیقه طول کشید، ترجیح دادیم به برخی بازیکنان برابر نفت مسجدسلیمان استراحت بدهیم. در کل تیم ما خوب بازی کرد و مستحق پیروزی بودیم.
سرمربی استقلال درباره دو مساله فنی تیمش در خصوص نیمکت نشینی وریا غفوری و بازی دادن به سبحان خاقانی گفت: در مورد وریا توضیح دادم که ترجیح دادم به بعضی بازیکنان استراحت بدهیم و این موضوع تنها مربوط به وریا غفوری نبوده و آقایان ریگی و حسینی هم استراحت کردند. در خصوص بحث دوم بحث کارشناسی و فنی است و فکر نمی کنم به خبرنگار یا کسی ربط داشته باشد. سبحان خاقانی برابر سایپا هم بازی کرده و جوان با انگیزه و آینده داری است و مسلما در بازی‌های آینده هم بیشتر استفاده خواهیم کرد.
مجیدی درباره عدم حضور شیخ دیاباته و غیبت او برابر نفت مسجدسلیمان نیز گفت: تصمیم فنی بوده!
سرمربی استقلال در واکنش به اینکه آیا صحبت هایی که چند روز پیش علیه مدیریت و همچنین مشکلات تیم داشته، برای او و تیمش تبعاتی داشته گفت: فکر کنم این کنفرانس بعد از بازی است و اگر سوالی درباره بازی دارید در خدمت هستم.
مجیدی درباره موضوع مربوط به پاداش و مطالبات 20 میلیاردی این باشگاه نیز گفت: این هم فکر نکنم مربوط به بازی و نشست خبری باشد.
سرمربی آبی‌ها در واکنش به سوالی عجیب در خصوص اینکه سیداحمد موسوی در این بازی تمرکز لازم را نداشته و معمولا جا می‌مانده اینطور توضیح داد: شما درباره کدام صحنه می‌گویید؟ من اصلا چنین چیزی ندیدم. احمد بازیکن خوبی است و امروز یک توپ هم پشت سر مدافع ما ننداختند و اگر دقت کرده باشید در فاز تهاجمی هم یک حرکت فوق العاده داشت که من دنبال همین هستم. اگر دقت کنید ما سیستم 3-4-3 را به خوبی اجرا می‌کنیم. در چند بازی این سیستم را اجرا می کنیم و روز به روز بهتر شده‌ایم. تنها چیزی که مرا بیشتر از برد خوشحال می کند گل نخوردن تیم است. تیم من در 810 دقیقه تنها 2 گل خورده است. این تیم قابل ستایش است و ارزش و معیار تیم های بزرگ با گل نخوردن مشخص می شود. من از بچه های تیم ممنون هستم و آن چیزی که می خواستم را به آرامی نزدیک می شویم. پاداش که برای برد می گذاریم دو برابر آن را برای گل نخوردن می گذارم. فکر نکنم تیمی این آمار را داشته باشد و تیم من در 9 بازی 2 گل خورده است. البته در این 9 بازی که یکی از آنها تساوی شده حق ما برد بوده و گل درست ما را قبول نکردند و از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.
مجیدی درباره عملکرد محمد نادری نیز اینطور توضیح داد: قبل از اینکه درباره عملکرد فنی نادری صحبت کنم، در جلسه هم گفتم من واقعا با کار کردن با برخی بازیکنان لذت می برم. محمد نادری از نظر فنی و اخلاقی خیلی باشخصیت و فوق العاده است. او در پست غیرتخصصی خیلی خوب کار کرد و به تمام بچه های تیمم خسته نباشید می گویم.

برچسب‌ها: استقلال تهران فرهاد مجیدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

44 ✰★ Esteghlal ★✰1400/04/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi