خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,105

ظاهر جدید ایسکو یادآور گذشته

ظاهر جدید ایسکو یادآور گذشته
شایعات زیادی در رابطه با آینده هافبک اسپانیایی رئال مادرید وجود دارد و برخی گزارشات حاکی از آن است که این باشگاه برای جذب کیلیان امباپه به فروش برخی ستاره های خود احتیاج دارد که ایسکو نیز یکی از آنها محسوب می شود.

با این حال ایسکو در تمرینات پیش فصل رئال مادرید که طی روزهای اخیر آغاز شده، عملکرد درخشانی داشته و رسانه‌های اسپانیایی گزارش داده‌اند که همین فرم خوب او کارلو آنچلوتی را تحت تاثیر قرار داده و ممکن است معادلات در رابطه با این بازیکن تغییر کند و او در جمع کهکشانی‌ها ماندگار شود.

اما امروز تمرین رئال مادرید حاوی یک نکته جالب توجه بود؛ جایی که ایسکو با یک ظاهر جدید در آن حضور پیدا کرد که سر و صدای زیادی را در رسانه‌های اجتماعی بر پا کرد و بسیاری از هواداران رئال به شوخی با آن پرداختند. ستاره اسپانیایی پیش از این و در بین سال های 2013 تا 2015 که دوران خوبی را زیرنظر کارلو آنچلوتی سپری کرده بود، نیز چنین ظاهری داشت و حالا با بازگشت دوباره مرد ایتالیایی به رئال شاهده همان مدل مو برای این بازیکن هستیم.

برچسب‌ها: رئال مادرید ایسکو آنجلوتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 1

117 رونالدو001231400/04/28

رئال کلاپ: یادش بخیر

6 مرداد (02:43)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi