خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,317

پاداش وزیر پرداخت شد؛ نصف و نیمه!

پاداش وزیر پرداخت شد؛ نصف و نیمه!
سرانجام پاداش وزیر ورزش و جوانان به ملی پوشان بابت صعود به دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 پرداخت شد.

این پاداش به ارزش 150 میلیون تومان بالاترین پاداش پرداخت شده به ملی پوشان به بهانه صدرنشینی در گروه c در بازی های منامه بود. هر چند دیر اما در نهایت پرداخت شد. بعد از بازگشت ملی پوشان از منامه دکتر نوبخت – رییس سازمان برنامه و بودجه خیلی سریع به وعده خود عمل کرد و پاداش در نظر گرفته به ملی پوشان را ظرف دو سه روز به همه اعضای تیم پرداخت کرد و پیش از این هم پاداش ها از سوی فدراسیون فوتبال به حساب ملی پوشان نشسته بود.

اما نکته جالب توجه در پرداخت پاداش از سوی وزارت ورزش و جوانان بی توجهی به کادر سرپرستی – تدارکات – گروه پزشکی و ... بوده است. به واقع به این ها اصلا پاداش پرداخت نشده است؛ که ناراحتی بی حد و حصر آنها را به همراه داشته است. حتی گفته می شود برخی از اعضای کادر فنی هم پاداش نگرفته اند و تنها برای کریم باقری و وحید هاشمیان این پاداش پرداخت شده است. این در حالی است که قرار بود برای گروه پزشکی – تدارکات و ... نیمی از این پاداش پرداخت شود. یعنی 75 میلیون تومان. از آنجایی که این ها قراردادشان با فدراسیون فوتبال برای حضور در کادر فنی تیم ملی کم و به ریال است دلخوش به پاداش هایی هستند که بابت موفقیت در بازی ها به آنها تعلق می گیرد اما همان طور که اشاره شد وزارت ورزش و جوانان در تخصیص پاداش تنها بازیکنان و برخی از اعضای کادر فنی را گزینش کرده است؛ نکته ای که البته تعجب و ناراحتی فدراسیون فوتبال را هم به همراه داشته است و برخی از بازیکنان که متوجه این موضوع شده اند ضمن ابراز ناراحتی اعلام کرده اند که حاضرند پاداش های پرداخت شده را برگردانند.

یکی از نکات جالب توجه که به همدلی و موفقیت تیم ملی در بازی های منامه کمک کرده این بود که فدراسیون فوتبال پاداش را در منامه به همه اعضای تیم و به طور یکسان پرداخت می کرد. به واقع کاپیتان تیم ملی و اعضای تدارکات تیم یکسان پاداش می گرفتند. تفاوت بین آنها در میزان قرارداد ودر آمد آنها پیش تر دیده شده البته با این توضیح که بازیکن به خاطر بازی برای تیم ملی قراردادی با فدراسیون فوتبال ندارد و دستمزدی نمی گیرد اما این ها در باشگاه ها قراردادهای کلانی دارند و دستمزد های خوبی دریافت می کنند. با این حال فدراسیون فوتبال مخالفتی با طرح وزارت ورزش و جوانان که پاداش برای اعضای تدارکات – تیم پزشکی – ماساژورها را به نصف تقلیل داده بود، نکرد تا در نهایت همین میزان پاداش به حساب آنها واریز شود اما دیروز در کمال تعجب متوجه شد برای گروه ذکر شده پاداشی واریز نشده است. در حالی که فدراسیون فوتبال از واریز پاداش برای اعضای تدارکات – گروه سرپرستی – تیم پزشکی و ... خوشحال تر می شد به این خاطر که قراردادهای آنها محدود است اما بازیکنان همان طور که اشاره شد دستمزدهای خوبی از باشگاه های ایرانی و خارجی دریافت می کنند.

آنچه که مسلم است تیم فوتبال تنها بازیکنانی نیستند که به زمین می روند و روی نیمکت می نشینند. موفقیت یک تیم به خاطر تلاش همه اعضای آن تیم است. سر آلکس فرگوسن در این باره می گفت در تیم من تدارکات نقش اول را در موفقیت بازی می کند چرا که اگر آنها به موقع سر زمین حاضر نشوند و وسایل را برای تمرین مهیا نسازند تیم به شکل خوبی تمرین نخواهد کرد و تیمی که خوب تمرین نکند به طور حتم در مسابقات موفق نخواهد بود. حتی به یاد داریم دیوید بکام همیشه در زمان بازیگری شخصا برای اعضای تدارکات تیم پاداش در نظر می گرفت و... این رفتار وزارت ورزش و جوانان که بین اعضای تیم ملی برای پرداخت پاداش تبعیض قایل شد به هیچ وجه حرفه ای نیست و خاطر زیادی را مکدر کرده است. آنهایی که در پشت صحنه برای موفقیت تیم ملی زحمت می کشند.

برچسب‌ها: وزارت ورزش و جوانان تیم ملی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

27 ☫ ایران ☫1400/04/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi