خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,025

توافق اولیه؛ تمدید قرارداد مسی با بارسا تا 2026

توافق اولیه؛ تمدید قرارداد مسی با بارسا تا 2026
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و لیونل مسی پس از هفته ها مذاکره سرانجام به توافق اولیه دست یافتند. طبق گزارشی که دقایقی پیش در دیاریو اسپورت و اسپورتیو کاتالونیا منتشر شد، قرارداد جدید لیونل مسی 5 ساله خواهد بود، در حالی که ابتدا گفته شده بود مسی قراردادش را دو ساله تمدید می کند و سپس راهی لیگ آمریکا و باشگاه اینتر میامی می شود. در نهایت اما دو طرف بر سر قراردادی 5 ساله به توافق رسیدند.

مسی که اخیرا با تیم ملی آرژانتین قهرمان کوپا آمه ریکا شد، این روزها در میامی تعطیلات تابستانی را سپری می کند اما وکلای او  از مدت ها قبل پیشنهاد بارسا را تحت بررسی داشتند و در نهایت به بهترین راه حل ممکن برای تمدید دست یافتند.

نه تمدید دو ساله و پرداخت دستمزد طی 10 سال که قراردادی 5 ساله با کاهش 50 درصدی دستمزد، توافق نهایی طرفین بود. این یک توافق اولیه است و هنوز قطعی نشده ولی منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا می گویند که توافق نهایی در انتهای هفته(شنبه و یکشنبه) به شکل رسمی اعلام خواهد شد.

این بهترین خبر ممکن برای هواداران باشگاه بارسلوناست که می توانند از تماشای بازی های لیونل مسی برای 5 سال آینده نیز لذت ببرند. فوق ستاره حاضر شده از دستمزد 75 میلیون یوروی خود 50 درصد کسر کند چرا که می داند وضعیت اقتصادی باشگاه اصلا مناسب نیست.

پس از رسمی شدن تمدید قرارداد، خوان لاپورتا رئیس باشگاه تلاش خود برای رفع مشکل ثبت نام او در فهرست تیم را حل خواهد کرد. چندین بازیکن باید به فروش برسند و از دستمزد تعدادی نیز به میزان قابل توجهی باید کم شود تا نام مسی و 4 خرید جدید باشگاه در فهرست بارسا به ثبت برسد.

لاپورتا در هفته های اخیر در پاسخ به سوال در مورد تمدید مسی همواره یک پاسخ داشت:همه چیز خوب پیش می رود و در مسیر درستش قرار دارد.»

برچسب‌ها: بارسلونا بارسا مسی آرژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

208 یوزپلنگان جم1400/04/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi