خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,174

یحیی گل محمدی:بازی سختی با تراکتور در پیش داریم

یحیی گل محمدی:بازی سختی با تراکتور در پیش داریم
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی با تراکتور حضور یافت و در خصوص دیدار مقابل تراکتور گفت: بازی خیلی حساسی را پیش رو داریم. حریف هم انگیزه بالایی برای پیروزی دارد تا سهمیه آسیایی بگیرد. باتوجه به تغییرات کادرفنی و حضور آقای فیروز کریمی، روند خوبی به دست آوردند و فوتبال خوبی را ارائه کردند در این چند بازی و فکر کنم تجربه‌ای که آقای کریمی دارند، خیلی کمکشان کرد و انصافا این تیم را جمع و جور کردند.
وی افزود: ما انگیزه متفاوتی داریم؛ انگیزه قهرمانی داریم که می‌تواند کمکمان کند و برگ برنده ماست برای بازی فردا. تیممان هم آماده انجام بازی خوب است و تمرینات ما بیشتر ریکاوری بوده. دیروز فقط یک تمرین متوسط انجام دادیم و می‌دانیم همه هواداران چشم انتظار یک نتیجه خوب و یک برد هستند و برایشان خواهیم جنگید تا به این پیروزی برسیم. برای این مهم، باید انرژی بگیریم و آرامش خوبی داشته باشیم تا بتوانیم تاکتیک خودمان که هجومی است را ارائه کنیم. امیدوارم بازی خوبی باشد و نتیجه هم به نفع ما باشد. انگیزه ها متفاوت و زیاد است و همین تقابل انگیزه‌ها باعث انجام یک بازی خوب بین دو تیم خواهد شد. آنها تیم فنی و خوبی هستند و ما هم نشان دادیم که از نظر فنی یکی از تیمهای خوب ایران هستیم و فکر کنم فردا شاهد یک بازی تاکتیکی باشیم.
گل‌محمدی درباره نزدیکی پرسپولیس به قهرمانی اظهار داشت: راه و هدف ما مشخص است و دو بازی تا قهرمانی پیش رو داریم و به بچه‌ها هم گفتم که هیچ توجهی به نتایج دیگر تیمها نداشته باشند. باید تمرکزمان روی این دو بازی و به خصوص بازی فردا باید باشد. سرنوشت قهرمانی دست خود ماست و عملکرد خود ما باعث به وجود آمدن قهرمانی خواهد شد. باید عملکرد و تمرکز خوب داشته باشیم و بازی خوبی را انجام دهیم.

برچسب‌ها: پرسپولیس تراکتور یحیی گل محمدی لیگ برتر فیروز کریمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

130 نماد من و تو1400/05/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi