خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

جاسوسی از تلفن همراه مدیر پی‌اس‌جی توسط عربستانی‌ها

جاسوسی از تلفن همراه مدیر پی‌اس‌جی توسط عربستانی‌ها
ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی و موسس گروه رسانه ای BeIN قربانی جاسوسی از تلفن‌های همراهش شده است.

به گزارش فوتبالی، نشریه لوموند گزارش داده است که عوامل این جاسوسی از بدافزار "پگاسوس" استفاده کرده اند تا دو شماره تلفن همراه الخلیفی را تحت کنترل داشته باشند. یکی از این شماره ها به نام ژان مارسیال ریبس مدیر روابط عمومی باشگاه پاریسی ثبت شده است.

الخلیفی یکی از قدرتمندترین مردان حال حاضر دنیای فوتبال است چرا که مدیریت اتحادیه باشگاه های اروپا را نیز در اختیار دارد اما دلیل جاسوسی از وی به خاطر مسائل فوتبالی یا کسب اطلاعات از خریدهای بعدی پی اس جی نبوده است بلکه این ماجرا به اواخر سال 2018 برمی‌گردد که اختلافات سیاسی و اقتصادی میان دولت های قطر و عربستان شدت گرفته بود.

لوموند گزارش داده است که تحقیقات نشان می دهند که هر دو تلفن همراه تحت کنترل ویژه بوده اند. یکی از نقاط اختلاف مربوط به پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال بوده است. در حقیقت به نظر می رسد که دولت عربستان برای کمک کردن به سرقت پخش تلویزیونی مسابقات از شبکه BeIN اسپورت دو تلفن همراه الخلیفی را هک کرده اند تا بتوانند اطلاعات کافی را از او بربایند.

برچسب‌ها: پاری سن ژرمن عربستان ناصر الخلیفی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

129 ♕ Tractor Fc ♕1400/05/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi