خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

رویس: یک راه برای رسیدن به بایرن مونیخ وجود دارد

رویس: یک راه برای رسیدن به بایرن مونیخ وجود دارد
مارکو رویس، کاپیتان متعصب دورتموند معتقد است ثبات، تفاوت اصلی این تیم و بایرن مونیخ بوده است.
بایرن مونیخ در سال های اخیر قدرت بلامنازع فوتبال آلمان بوده و دورتموند علیرغم اوج گیری های مقطعی، در نهایت کورس را به رقیب دیرینه خود واگذار کرده است. مارکو رویس مدعی شد بایرن مونیخ حتی در روزهایی که خوب نیست نیز پیروز می شود و این رمز موفقیت آنها در فصول اخیر بوده است.

مارکو رویس گفت: "همانطور که در گذشته نیز گفته ام همه چیز به عملکرد خود ما در طول فصل پیش رو بستگی دارد و در واقع همه چیز در دست ماست. ما باید تداوم بیشتری در طول مسابقات بوندسلیگا نشان داده و واقعا ثابت کنیم که می خواهیم برای کسب عنوان قهرمانی مبارزه کنیم. در طول یک سال، همه چیز باید در مسیر صحیحی پیش برود تا در برابر تیمی مانند بایرن مونیخ که قدرت اول بوندسلیگا است شانسی برای کسب موفقیت داشته باشید.
بایرن مونیخ حتی در روزهایی که شرایط خوبی هم ندارد در بازی های خود پیروز می شود. اما ما در فصل گذشته قادر به انجام چنین کاری نبودیم، ما باید حتی در دیدارهایی که خوب بازی نمی کنیم نیز سه امتیاز را گرفته و برای روزهایی که خیلی آماده نیستیم نیز راهی برای پیروزی پیدا کنیم.

به همین دلیل است که بایرن مونیخ عناوین زیادی را در طول این سال ها کسب کرده است. ما باید ثابت قدم باشیم، زیرا بایرن رقیبی غیرقابل دسترسی نیست، اما برای رسیدن به این هدف و در طول یک فصل همه چیز باید در جای خود قرار بگیرد."

برچسب‌ها: مارکو رویس دورتموند بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

185 هلنـد1400/04/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi