خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

مانچینی: اسپانیا؟ الان زمان جشن گرفتن است

مانچینی: اسپانیا؟ الان زمان جشن گرفتن است
روبرتو مانچینی پس از پیروزی ایتالیا بر بلژیک به تمجید از بازیکنانش پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا امشب توانست روند شکست ناپذیری های متوالی اش با روبرتو مانچینی را ادامه داده و با پیروزی بر بلژیک به نیمه نهایی یورو 2020 برسد. ایتالیا امشب ابتدا با گل های نیکولو بارلا و لورنزو اینسینیه از حریفش پیش افتاد ولی روملو لوکاکو از روی نقطه پنالتی فاصله را به یک گل کاهش داد.

در نیمه دوم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و در نهایت ایتالیا یک بار دیگر موفق شد به نیمه نهایی برسد و سه شنبه در ومبلی باید به مصاف اسپانیا برود.

روبرتو مانچینی که توانسته ایتالیا را متحول کند، در پایان بازی گفت:« بازیکنانم برابر بهترین تیم رنکینگ فیفا خارق العاده بودند. ما به حداقل ها راضی نبودیم و می خواستیم به بهترین شکل ممکن بازی کنیم و به نیمه نهایی برسیم. این هم قانع کننده نیست و یک قدم دیگر تا فینال فاصله داریم. هدف ما از ابتدای رقابت ها قهرمانی بود و حالا دو بازی دیگر برای رسیدن به این مهم پیش رو داریم.»

مانچینی در مورد برخورد با اسپانیا در نیمه نهایی گفت:« فعلا می خواهیم این پیروزی با ارزش را جشن بگیریم و سپس به اسپانیا فکر خواهیم کرد. الان وقت شادی است و دوست دارم به بازیکنانم این موفقیت را تبریک بگویم. آنها عالی بودند و اطمینان داشتم که به نیمه نهایی می رسیم. بازی بزرگی بود و خوشبینم برابر اسپانیا نیز همینقدر خوب کار کنیم.»

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

64 Esteghlal Fc‌1400/04/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi