خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آژاکس
اتحاد آژاکس
29
1,045

رسمی؛ تاتنهام نه، اریک تن هاخ با آژاکس تمدید کرد

رسمی؛ تاتنهام نه، اریک تن هاخ با آژاکس تمدید کرد
چندی پیش بود که باشگاه تاتنهام در تصمیمی غیرمنتظره و در فاصله چند روز باقی مانده به فینال جام حذفی انگلیس که با شکست این تیم مقابل منچسترسیتی به پایان رسید، ژوزه مورینیو را برکنار کرد و رایان میسون به شکل موقت و تا پایان فصل هدایت تیم لندنی را برعهده گرفت.
در این بین از چند گزینه برای هدایت تاتنهام در فصل آینده رونمایی شد. یکی از آن‌ها اریک تن هاخ، سرمربی آژاکس، بود که اتفاقاً مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ نیز قرار داشت اما با توجه به رسمی شدن حضور یولیان ناگلزمان در این تیم، نهایتاً انتقال سرمربی هلندی به جمع باواریایی‌ها نیز منتفی شد.
گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بود که احتمالاً تاتنهام برای فصل آینده با تن هاخ به توافق خواهد رسید اما دقایقی پیش مشخص شد که این سرمربی هلندی قرارداد خود را تا سال 2023 با آژاکس تمدید کرده و در این تیم ماندگار شده است.
گفتنی است تن هاخ در فصول اخیر نتایج درخشانی با آژاکس کسب کرده و حتی با این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز راه یافت. او حالا با انگیزه تکرار موفقیت ها با آژاکس قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرده است.

برچسب‌ها: آژاکس تاتنهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

226 داروغه جهنم1400/04/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi