خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,461

تا ابد این شب را به یاد خواهم داشت

تا ابد این شب را به یاد خواهم داشت
ایتالیا شب گذشته موفق شد در وقت های اضافی 2-1 اتریش را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 شود.

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا پس از تساوی در پایان 90 دقیقه در وقت های اضافی موفق شد با گل های فدریکو کیه‌زا و ماتئو پسینا، اتریش را 2-1 شکست داده و راهی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 شود.

فدریکو کیه‌زا، زننده گل اول ایتالیا، پس از این پیروزی گفت که ایتالیا شایسته صعود به یک چهارم نهایی بود.

کیه‌زا گفت: "ما شایسته زدن گل و صعود بودیم. سرمربی همیشه از همه ما خواسته تا آماده باشیم، او مدام می گفت که در این تیم 26 بازیکن فیکس داریم و همه می خواهند کمک کنند."

کیه‌زا روی پاس بلند لئوناردو اسپیناتزولا در دقیقه 95 از وقت های اضافی موفق شد دروازه اتریش را از زاویه ای بسته باز کرده و ایتالیا را جلو بیندازد.

کیه‌زا در این باره افزود: "من خونسردی خودم را حفظ کردم. در این شرایط می خواهی که بلافاصله به سوی دروازه شلیک کنی. در عوض من تصمیم گرفتم توپ را نگه دارم و قبل از اینکه به سمت دروازه شوت کنم کمی صبر کردم.

اتریش بازیکنان مهمی دارد، آنها کیفیت و توانایی زیادی داشتند. مالکیت توپ را در اختیار گرفتند و برای ما مشکل ساز شدند، اما من معتقدم که ما شایسته صعود بودیم."

ماتئو پسینا، زننده گل دوم ایتالیا در دقیقه 105 از وقت های اضافی، نیز می گوید هنوز باورش نشده که گل پیروزی ایتالیا برابر اتریش را به ثمر رسانده است!

پسینا گفت: "من هنوز باورم نشده برابر ولز گل زدم، این یکی را دیگر خودتان تصور کنید! مهمترین چیز این است که ما به یک چهارم نهایی صعود کردیم. من تا ابد این شب را به یاد خواهم داشت.

ما یک گروه عالی و متحد هستیم و این را به همه نشان می دهیم. می توانید از بیرون هم این موضوع را ببینید و این بهترین چیز است. اینکه پس از چنین بازی سختی گل دوم را به ثمر رساندم من را بسیار خوشحال کرد، خیلی شگفت انگیز بود."

لئوناردو اسپیناتزولا، مدافع تیم ملی ایتالیا، که در این مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، معتقد است که دفاع کلید صعود ایتالیا به یک چهارم نهایی بود. او روی هر دو گل ایتالیا نقش داشت و پاس گل اول را به پسینا داد.

اسپیناتزولا گفت: "خیلی از اینکه به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شدم خوشحالم اما از اینکه توانستیم صعود کنیم بیشتر خوشحالم چرا که ما به عنوان یک تیم بازی کردیم.

مانچینی به ما گفته بود که خونسردی خود را حفظ کنیم و در پاس های آخر دقت بیشتری داشته باشیم. ما تمرکزمان را حفظ کردیم و همه با هم دفاع کردیم. واقعا خوشحالیم.

ما همیشه خوب دفاع می کنیم، اما هرگز به خوبی امشب نبودیم. اتریش از نظر قدرت بدنی بسیار قوی بود و پیروزی در دوئل های هوایی برابر آنها خیلی سخت بود. ما به عنوان یک تیم بازی کردیم و این خیلی مهم است."

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا فدریکو کیه زا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

29 Esteghlal Fc‌1400/04/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi