خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,412

نیمار را باید با لگد زد؛ او هرگز مسی نمی شود

نیمار را باید با لگد زد؛ او هرگز مسی نمی شود
به گزارش "ورزش سه"، نیمار ستاره برزیلی پی اس جی همواره به این متهم می شود که مدافعان مقابلش را تحقیر می کند. او زمانی که در بارسلونا بود و حالا در پی اس جی بارها با خطای شدید مدافعان روبرو می شود و آنها در توجیه می گویند که ستاره برزیلی تحقیرشان کرده است. این تحقیر هم کلامی است و هم با دریبل های متوالی و اعصاب خردکن تا جایی که هدف، فقط مضروب کردن نیمار می شود.
نیمار شب گذشته در بازی مقابل پرو نمایشی درخشان داشت و تک گل تیمش را ساخت تا سلسائو راهی فینال کوپا آمه ریکا شود. برزیل و پرو در دور گروهی نیز به مصاف هم رفتند و یاران نیمار 4-0 پیروز شدند. او در حالی که بازی در حال اتمام بود نیز دست از دریبل زدن و حرکات نمایشی بر نمی داشت.
اتفاقی که اسکار روجری مدافع سابق تیم ملی آرژانتین را وادار به واکنش کرد. روجری پس از بازی دیشب بار دیگر از نیمار انتقاد کرد و او را متهم کرد که تحقیر بازیکنان مقابلش را دوست دارد.
روجری که کوپا را برای ESPN کارشناسی می کند گفت:«یادم نمی رود که نیمار وقتی برزیل 4 گل به پرو زده بود هم دوست داشت دریبل بزند و مدافع مقابلش را تحقیر کند. من اگر برابر نیمار بازی می کردم، حتما او را با لگد می زدم. نیمار از هیچ دستورالعمل اخلاقی در زمین پیروی نمی کند.
بهتر است فوتبالیست های بزرگی مثل او حداقل زمانی که بازی تمام شده، دیگر دست از به رخ کشیدن تکنیک خود بردارند. درست است که نیمار بازیکنی متقاوت است ولی به خاطر همین کارهاست که هرگز مثل مسی نمی شود.»

برچسب‌ها: نیمار برزیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

64 ✰★ Esteghlal ★✰1400/04/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi