خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,583

یک رکورد شخصی دیگر به نام رونالدو

یک رکورد شخصی دیگر به نام رونالدو
کاپیتان تیم ملی پرتغال با گلزنی در بازی امشب، یک رکورد شخصی دیگر را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو با گلزنی در بازی امشب تیم ملی کشورش مقابل آلمان به یک رکورد شخصی دیگر دست یافت؛ بهترین گلزن مجموع رقابت های جام ملت های اروپا و جام جهانی، رکوردی بود که او امشب آن را به نام خود ثبت کرد. کاپیتان پرتغال با این گل، تعداد گل های خود در دو تورنمنت بزرگ (جام جهانی و جام ملت های اروپا) را به عدد 19 رساند تا با کنار زدن گرد مولر در کنار میروسلاو کلوزه آلمانی قرار بگیرد.

البته رونالدو این شانس را دارد که رکورد فوق را به تنهایی مال خود کند چرا که حداقل یک بازی دیگر در یورو 2020 (بازی چهارشنبه با فرانسه) را پیش رو دارد. او با دبل در بازی اول مقابل مجارستان، با سبقت از میشل پلاتینی عنوان بهترین گلزن تاریخ جام ملت های اروپا را هم مال خود کرده بود؛ رکوردی که امشب آن را ارتقا بخشیده و تعداد گل هایش در تاریخ یورو را به 12 افزایش داد.
مهاجم 36 ساله تیم ملی پرتغال که در بازی قبل مقابل مجارستان موفق به شکست 6 رکورد مختلف شد، با 107 گل ملی، تنها دو گل تا شکستن رکورد علی دایی فاصله دارد و بسیار امیدوار است که این رکورد را هم به نام خود ثبت کند؛ او اولین بازیکنی است که در 5 یوروی مختلف به میدان رفته و مسن ترین گلزن تیم ملی پرتغال در یک تورنمنت بزرگ هم به شمار می رود.

تبدیل شدن به تنها بازیکنی که در 5 یوروی متوالی گلزنی می کند، یکی دیگر از رکوردهایی بود که رونالدو در بازی اول مقابل مجارستان به ثبت رساند. او همچنین مسن ترین بازیکن تاریخ جام ملت های اروپا لقب گرفت که موفق به دبل در یک دیدار می شود. رونالدو در بازی پایانی مقابل فرانسه که یک بازی سرنوشت ساز برای هر دو تیم به حساب می آید، شانس این را دارد که حداقل دو رکورد بزرگ دیگر (بهترین گلزن ملی تاریخ و عبور از کلوزه در رکوردی که امشب آن را ثبت کرد) را به نام خود ثبت کند.

برچسب‌ها: تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

60 Ol Lyon1400/03/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi