خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,557

آقا کریم وقتی ستاره تراکتور بود

آقا کریم وقتی ستاره تراکتور بود
به گزارش "ورزش سه "، کریم باقری هافبک وسط دوست داشتنی سالهای نه چندان دور فوتبال ایران که یک زمانی گزینه تمامی هواداران فوتبال در ترکیب اصلی تیم های باشگاهیش و ملی ایران بود و تیم بدون او در ذهن مربیان و هوادران قابل تصور نبود ، در دوران مربیگری هم همانند دوران گذشته راه خود را همانند دوران پرشکوه فوتبالش ادامه می دهد .

آقا کریم که در تیم های تحت هدایت برانکو، ایوانکویج ،گابریل کالدرون و یحیی گل محمدی در این 5سال عضوی ثابت بوده و با پرسپولیس روزهای پرافتخاری را در این سالها سپری کرده ، در تیم ملی تحت هدایت اسکوچیچ نیز در روزهای آخر یکی از گزینه های هدایت تیم شد و با تیم ملی در آوردگاه سخت بحرین به مرحله دوم رقایت های مقدماتی جام جهانی صعود کرد.
کریم باقری که در این فاصله یکبار صریحاً پیشنهاد هدایت پرسپولیس را به عنوان سرمربی رد کرد و ترجیح داد عضوی از کادر فنی این تیم باشد، سالها قبل و در خرداد 74و در سن 22سالگی و در اوج جوانی و زمانی که از تراکتور تبریز به کشاورز تهران آمده بود ،مصاحبه ای با کیهان ورزشی انجام داده و در آن نکاتی را به کار برده است که نشان می دهد اقا کریم مسیر موفقیت را از دوره جوانی و در زمان مجردی به درستی طی کرده است .

کریم باقری در آن روزها و در اوج دوران فوتبالش در عنفوان جوانی علیرغم تجرد از وابستگی اش به خواهرزاده اش گفته است و وفاداری به خانواده را از همان روزها رسانه ای کرده است،او با ستایش از فرشاد پیوس از او به خاطر بازی سالمش تمجید کرده و همچنین جمله جالبی به زبان می‌آورد:«دردناکتر از شکست ،انداختن تقصیر به گردن دیگری است ».

راز موفقیت آقا کریم در این سالها همین جمله است .جمله ای که در این سالها کریم به آن وفادار بوده است و کمتربه یاد داریم دنبال بهانه جویی برای شکست ها و مشکلات و دنبال بهانه جویی باشد.

برچسب‌ها: تراکتور تیم ملی ایران کریم باقری پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

86 موتورسازی بزین1400/03/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi