خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,412

تیته: مقایسه نیمار با رونالدو منصفانه نیست

تیته: مقایسه نیمار با رونالدو منصفانه نیست
به گزارش "ورزش سه"، بامداد امروز در نخستین روز کوپا آمه ریکا 2021 تیم های ملی برزیل و کلمبیا از سد حریفان خود گذشتند.
برزیل میزبان با سه گل بر ونزوئلا پیروز شد و کلمبیا نیز با گل کاردونا موفق شد بر اکوادور پیروز شود.
تیته سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل پس از پیروزی مقابل ونزوئلا در کوپا آمه‌ریکا از خبرنگاران خواست تا نیمار را با اسطوره‌های پیشین سلسائو مقایسه نکنند.
او پس از این بازی در تمجید از ستاره تیمش که در این دیدار موفق شد شصت‌وهفتمین گل ملی‌اش را بزند و فاصله‌اش با رکورد گلزنی پله برای سلسائو را به 10 گل کاهش بدهد، گفت:« وقتی نیمار به لحاظ فیزیکی خوب است و ذهن آزادی دارد، اتفاقات خوبی می‌افتد.
وقتی شما بازیکنی با کیفیت فنی نیمار دارید، او توانایی پاس دادن دارد، توانایی بازی با پای چپ و راست دارد و همین او را بازیکنی غیرقابل‌ پیش‌بینی می‌کند. وقتی هم نیمار را در پست به مراتب بهتری در زمین می‌گذارید، این برای او بهتر است. ما ساختار تیم را طوری طراحی می‌کنیم که نیمار توپ‌های کمتری دریافت کند اما این کار را با اثرگذاری بیشتر انجام می‌دهیم.»
سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل همچنین در خصوص مقایسه شدن نیمار با ستاره‌های پیشین تیم ملی برزیل از جمله رونالدو و روماریو گفت:« این ناعادلانه خواهد بود که بخواهیم بازیکنانی از دوره‌های مختلف را با هم مقایسه کنیم، چون بازیکنان نسل ما فوق‌العاده بودند، نیمار هم فوق‌العاده است و در گذشته رونالدو و روماریو هم فوق‌العاده بودند. لحظات و مراحل مختلفی در فوتبال وجود دارد، از این‌ رو باید خیلی محتاط باشیم و این بازیکنان را با هم مقایسه نکنیم.»
همچنین رینالدو روئدا سرمربی کلمبیا پس از برتری تیمش برابر اکوادور گفت:« بازیکنان ما از بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 روی به ثمر رساندن چنین گل‌هایی کار کرده‌اند. اکوادور به ما اجازه نداد بازی مدنظرمان را انجام دهیم، با این حال تعهدی که تیمم از خود نشان داد، بسیار ارزشمند بود.»
تقابل قبلی دو تیم در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی بود، دیداری که 7 ماه پیش با شکست 6 بر یک کلمبیا همراه شد. هدایت آن تیم بر عهده کارلوس کی‌روش بود. این دومین پیروزی کلمبیا با روئدا در سه بازی اخیر از زمانی که جانشین کی‌روش شده، محسوب می‌شود.

برچسب‌ها: برزیل نیمار تیته

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

64 ✰★ Esteghlal ★✰1400/03/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi