خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,561

لیست آرژانتین برای کوپا با سه غایب بزرگ

لیست آرژانتین برای کوپا با سه غایب بزرگ
برگزاری رقابت های کوپا آمه‌ریکا در تابستان امسال با جنجال‌ بزرگی روبرو بود. در ابتدا قرار بود این مسابقات به شکل مشترک در دو کشور کلمبیا و آرژانتین برگزار شود. با این حال به دلیل ناامنی‌های موجود در کشور کلمبیا این میزبانی از آن ها گرفته شد تا آرژانتین تنها میزبان کوپا آمه ریکا لقب بگیرد.

اما این پایان کار نبود و اوضاع وخیم آرژانتین به لحاظ شیوع ویروس کرونا باعث شد که این کشور نیز از میزبانی مسابقات کنار بکشد. نهایتاً و بعد از کش و قوس های فراوان میزبانی به برزیل داده شد؛ موضوعی که البته با اعتراضات زیادی از سوی برزیلی ها نیز روبرو شد چرا که این کشور هم به لحاظ کرونایی در وضعیت بدی به سر می‌برد.

با این حال مسابقات کوپا آمه‌ریکا به شکل قطعی در کشور برزیل برگزار خواهد شد و در همین راستا اکنون لیست تیم ملی آرژانتین برای این مسابقات اعلام شده است. نکته قابل توجه در لیست موردنظر لیونل اسکالونی به غیبت وینگر آماده سویا در آن یعنی لوکاس اوکامپوس برمی‌گردد. همچنین مطابق انتظار دو ستاره بزرگ دیگر یعنی پائولو دیبالا و مائورو ایکاردی غایب این لیست هستند.
دروازه بان ها: فرانکو آرمانی، امیلیانو مارتینز، خوان موسو و آگوستین مارچسین.

مدافعان: گونزالو مونتیل، نیکولاس اوتامندی، آلمانی پزلا، نیکولاس تالیافیکو، لوکاس مارتینز کوارتا، مارکوس آکونا، لیساندرو مارتینز، مولینا لوسرو و کریستین رومرو.

هافبک ها: لئوناردو پاردس، جیووانی لوسلسو، اگسوئیل پالاسیوس، نیکولاس گونزالس، گویدو رودریگز، رودریگو دی پائول، الخاندرو گومز، آنخل کوره‌آ و نیکولاس دومینگوئز

مهاجمان: لیونل مسی، لاوتارو مارتینز، آنخل دی ماریا، خواکین کوره‌آ، سرخیو آگوئرو و لوکاس آلاریو.

برچسب‌ها: آرژانتین آلبی سلسته

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

44 คrງēຖtiຖค1400/03/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi