خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آژاکس
اتحاد آژاکس
29
1,045

سرمربی آژاکس گزینه شماره یک نیمکت تاتنهام

سرمربی آژاکس گزینه شماره یک نیمکت تاتنهام
تاتنهام پس از اعلام پیوستن به سوپرلیگ، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی خود را اخراج کرد و اکنون دو هفته است که هدایت این تیم را برایان میسون، مربی آکادمی باشگاه، به صورت موقت بر عهده دارد.

پس از پیوستن یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ، اکنون اریک تن هاخ، محتمل ترین گزینه برای در دست گرفتن سکان هدایت تاتنهام به نظر می رسد.

روز گذشته اعلام شد که ناگلزمان در پایان فصل جانشین هانسی فلیک مستعفی در بایرن خواهد شد و این به آن معنا است که جستجوی تاتنهام برای یک سرمربی جدید ادامه خواهد داشت.

رسانه های انگلیسی گزارش کرده اند که مدیران تاتنهام شیوه کار تن هاخ را تحسین می کنند و سرمربی آژاکس یکی از جدی ترین گزینه های آنها برای جانشینی مورینیو است.

در هفته گذشته نام های زیادی در رابطه با نشستن بر روی نیمکت تاتنهام ذکر شده است، از جمله برندان راجرز، مائوریتزیو ساری، گراهام پاتر و روبرتو مارتینز.

با توجه به اینکه اسپرز سرمربی می خواهد که ذهنیت و تفکر تهاجمی داشته باشد، فوتبال مبتنی بر مالکیت توپ را بپسندد و در فرهنگ باشگاه جا بیافتد، به نظر می رسد که تن هاخ یک گزینه خوب برای آنها خواهد بود چرا که باشگاه را به سطح بالاتری می رساند.این سرمربی 51 ساله سبک و استایل خودش را در آژاکس پیاده کرده است و با فرصت دادن به بسیاری از بازیکنان جوان موفقیت عظیمی با این تیم به دست آورده است.

علی رغم دو قهرمانی در جام حذفی هلند و یک عنوان قهرمانی در لیگ و عنوان قهرمانی دومی که در راه است، بزرگترین موفقیت آژاکس احتمالاً حضور غافلگیرکننده و دور از انتظار آنها در نیمه نهایی چمپیونزلیگ در سال 2019 بود.

در آن بازی تاتنهام با هدایت مائوریسیو پوچتینو توانست در یک بازی بسیار هیجان انگیز و دیدنی هلندی ها را حذف کند و به فینال برسد، جایی که نتیجه را به لیورپول واگذار کرد.

پوچتینو هفت ماه بعد از تاتنهام جدا شد تا جای خود را به مورینیو بدهد اما پس از دو سال، اسپرز بار دیگر به دنبال یک سرمربی جدید است.

برچسب‌ها: آژاکس تاتنهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

141 داروغه جهنم1400/03/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi