خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

توپ فصل بعد لالیگا؛ ترکیبی از زیبایی و فناوری

توپ فصل بعد لالیگا؛ ترکیبی از زیبایی و فناوری
امروز به شکل رسمی از توپ فصل آینده رقابت‌های لالیگا رونمایی شد.

به گزارش "ورزش سه"، برند جهانی پوما امروز یعنی در تاریخ یک ژوئن 2021 از توپ فصل 22-2021 رقابت های لالیگا رونمایی کرد. این طراحی توسط کانال Twitch ارائه شده و به شکل سنتی رنگ زمینه آن سفید است. به جز سفید از ترکیب رنگ های نارنجی، زرد و قرمز در آن استفاده شده است. همچنین ستاره‌هایی نظیر لوئیس سوارز، یان اوبلاک، رافائل واران، سوسو، ژول کنده و مارک بارترا در آن حضور دارند.

طی دو سال گذشته لالیگا و پوما تصور از توپ لالیگا را تغییر داده اند و در این فصل تمرکز خود را بر تغییر شکل توپ گذاشته اند که بازی را بسیار هیجان انگیز می کند. هر تیم از بازیکنانی برخوردار است که قادر هستند در چشم به هم زدنی تغییر ایجاد کنند. توپ تمرکز بازی است؛ عنصری که فوتبال را به یک بازی دوست داشتنی تبدیل می کند. یک نمایش بی نظیر. این فقط فوتبال نیست، این لالیگا است. این فقط یک توپ نیست، بلکه قلب لالیگا است.

همچنین لالیگا و پوما برای نشان دادن این سیر تحول یک کمپین بصری را تشکیل داده اند که در آن با انیمیشن ACCELERATE رنگ های توپ را نشان می دهد.

کمپین راه اندازی توپ جدید پوما روی بازیکنانی مانند لوئیس سوارز، یان اوبلاک، آنتوان گریزمان، رافائل واران، سوسو، ژول کنده و مارک بارترا متمرکز است. تعدادی از ستارگان گذشته و حال لالیگا از جمله سوارز، سوسو، کاسورلا، نولیتو و بارترا نیز در هنگام در کانال Twitch Ibai حضور داشتند و در مورد اهداف خود در مورد فصل آینده و اصالت توپ جدید و طراحی برجسته آن بحث کردند.

این توپ به شکلی کاملاً دقیق طراحی شده که سرعت گردش آن بسیار بالا است. از طرفی رنگ های استفاده شده در این توپ که دارای انرژی بالایی هستند به بازیکنان در دیدن آن کمک خواهد کرد. همچنین طراحی منحصر به فرد آن به گونه ای است که شرایط را برای کنترل توپ بسیار آسان تر می کند.

این توپ توسط فیفا به تایید رسیده است؛ به این معنی که یک عملکرد سطح بالا را با طراحی فوق العاده به علاوه فناوری پیشرفته ترکیب کرده است. همچنین طراحی کروی این توپ و داشتن قالبی با فرکانس بالا به عدم عبور آب از آن و حفظ فرم کمک خواهد کرد. سطح آیرودینامیکی آن دارای ابعاد 1.2 میلی متری PU است و باعث می شود در برابر سایش مقاومت بیشتری داشته باشد. همچنین کف POE برای افزایش حساسیت به لمس، ایجاد احساس محکم تر بودن و قوام بهتر اضافه شده است.

برچسب‌ها: لالیگا توپ لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

39 Ac Milan1400/03/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi