خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ترکیه
اتحاد ترکیه
11
2,583

گُزتپه به دنبال جذب مجید حسینی

گُزتپه به دنبال جذب مجید حسینی
روز گذشته باشگاه ترابزون اسپور به صورت رسمی با انتشار بیانیه ای، از جدایی چند بازیکن خود از جمله سیدمجید حسینی خبر داد تا این بازیکن پس از 3 فصل حضور در این باشگاه، از ترابزون اسپور جدا شود و اکنون چند باشگاه در ترکیه و قطر خواهان به خدمت گیری این مدافع ایرانی هستند.

روزنامه Yeni Asir ترکیه در خبری از علاقه باشگاه گُزتپه به جذب حسینی خبر داد. این وب سایت نوشت: گزتپه که پنجمین فصل حضور خود در مسابقات سوپرلیگ ترکیه را آغاز می کند، به دنبال جذب چند بازیکن است تا تیم خود را برای فصل بعد تقویت کند.

مدیریت گُزتپه به دنبال مجید حسینی از ترابزون اسپور و زانکا از فنرباغچه رفته است. در حالی که قرارداد مدافع ایرانی با تیم شرابی - آبی به پایان رسیده است، گُزتپه قصد جذب او را دارد. حسینی که در این فصل 19 بازی در ترابزون اسپور انجام داد، 732 دقیقه در زمین حاضر بود.

در حالی که آنال کارامان، مربی تیم گُزتپه در گفتگو با مدیران باشگاه خواهان انتقال شاگرد سابق خود یعنی حسینی از ترابزون اسپور شده است، این بازیکن مانعی برای حضور در این تیم ندارد و می خواهد کار خود را در ترکیه ادامه دهد. مشخص شده است که این فوتبالیست جوان 24 ساله مشتاق دیدار با مربی سابق خود کارامان در شهر ازمیر است. زمانی که کارامان در ترابزون اسپور حضور داشت، مجید حسینی را از استقلال به خدمت گرفت.

پیش از این نیز اخباری مبنی بر علاقه چند باشگاه در لیگ ستارگان قطر به جذب مجید حسینی به گوش رسید و باید دید این مدافع جوان و ایرانی در تابستان پیش رو چه تصمیمی برای آینده اش خواهد گرفت و سرانجام راهی چه تیمی خواهد شد.

برچسب‌ها: مجید حسینی گزتپه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

60 ♕ Tractor Fc ♕1400/03/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi