خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ترکیه
اتحاد ترکیه
11
2,584

خداحافظی ترابزون اسپور با مجید حسینی

خداحافظی ترابزون اسپور با مجید حسینی
سید مجید حسینی پس از سه سال حضور در ترابزون اسپور ترکیه و روزهای پر فراز و نشیبی که همراه با این باشگاه تجربه کرد، در نهایت تصمیم به جدایی گرفت و به پایان کارش را با ترابزون رسید.

این مدافع ایرانی در سال اول حضورش در ترابزون اسپور شرایط خوبی داشت و ۲۵ بازی به‌عنوان یار ثابت یا جانشین انجام داد، اما در مجموع دو فصل اخیر تعداد بازی‌های او در سوپر لیگ ترکیه به ۳۴ مسابقه رسید که آمار خوبی برای او نبود؛ ضمن اینکه این بازیکن در فصل ۲۱-۲۰۲۰ بیشتر به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین می‌رفت.

حسینی که ازجمله مدافعان جوان فوتبال ایران و تیم ملی به حساب می‌آید، بخاطر شرایط نه چندان خوبی که در ترابزون اسپور داشت، به پیشنهاد تمدید قراردادش دست رد زد که البته این اتفاق با ناراحتی مسؤولان تیم ترکیه‌ای نیز همراه بود

این مدافع ایرانی در ۱۵ مسابقه پایانی فوتبال ترکیه فقط در ۴ مسابقه در ترکیب قرار گرفت و در ۱۱ دیدار دیگر نیز چهار حضور کوتاه مدت در زمین داشت و در یک مسابقه هم یک نیمه کامل به میدان رفت که این وضعیت برای بازیکن سابق استقلال راضی کننده نبود و دلیل اصلی را در جدایی او داشت.

باشگاه ترابزون اسپور ترکیه نیز دقایقی قبل با انتشار بیانیه‌ای به اتمام قرارداد ۵ بازیکن خود ازجمله سید مجید حسینی اشاره کرد و ضمن تشکر از زحماتی که آنها برای این باشگاه کشیده‌اند، برای این بازیکنان در ادامه راهشان آرزوی موفقیت کرد.

برچسب‌ها: ترابزون مجید حسینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

56 ♕ Tractor Fc ♕1400/03/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi