خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,712

اتلتیکو بالاتر از رئال و بارسا فاتح لالیگا شد

اتلتیکو بالاتر از رئال و بارسا فاتح لالیگا شد
اتلتیکو مادرید با پیروزی که برابر وایادولید در هفته پایانی به دست آورد قهرمان لالیگا شد این درحالی بود که رئال مادرید هم با وجود پیروزی نایب قهرمان شد.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته سی و هشتم و پایانی لالیگا با انجام ۷ دیدار به پایان رسید تا پرونده این رقابت‌ها بسته شود. در حساس‌ترین بازی اتلتیکو مادریددر خانه وایادولید به میدان رفت.

اتلتیکو برای قهرمانی به پیروزی در این بازی نیاز داشت و توانست به آن دست پیدا کند. شاگردان سیمئونه با یک گل از حریف خود عقب افتاد و نیمه نخست را با شکست به رختکن رفت اما در نیمه دوم کورآ در دقیقه ۵۷ گل تساوی را به ثمر رساند و ۱۰ دقیقه بعد هم لوئیس سوارس به درخشش خود در تیم مادریدی ادامه اد و گل دوم را وارد دروازه حریف کرد تا مثل هفته قبل ناجی تیمش شود.

اتلتیکو مادرید با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۸۶ امتیازی شد و جام قهرمانی را بالای سر برد. در یکی دیگر از دیدارهای حساس رئال مادرید در خانه از ویارئال پذیرایی کرد.

رئال در این بازی تا دقیقه ۸۷ با یک گل عقب بود اما با دو گلی که بنزما و مودریچ به ثمر رساندند به پیروزی دست پیدا کرد اما نتوانست قهرمان شود و با قرار گرفتن در رده دوم به کار خود پایان داد.

بارسلونا هم توانست با تک گلی که گریزمان به ثمر رساند ایبار را شکست دهد.

به این ترتیب تیم‌های اتلتیکو، رئال مادرید، بارسلونا و سویا به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند این درحالی است که تیم‌های اوئسکا، وایادولید و ایبار هم سقوط کردند.

برچسب‌ها: لالیگا اتلتیکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

80 مهدی Fc1400/03/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi