خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار وستهام
اتحاد وستهام
46
511

لاتزیو و وستهام به دنبال مربی تیم طارمی

لاتزیو و وستهام به دنبال مربی تیم طارمی
سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو تاکنون قراردادش را با این تیم تمدید نکرده و گفته می شود او ممکن است اژدها را ترک کند….

به گزارش “ورزش سه”، سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در فصلی که یکی از شانس های قهرمانی در لیگ پرتغال بود، در نهایت با ایستادن در رتبه دوم جدول فصل را به پایان رساند و تیمش توانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند با این وجود او هنوز قراردادش را با پورتو تمدید نکرده است.
در حالیکه تنها یک هفته تا پایان لیگ پرتغال باقی مانده است، رسانه ها از رسیدن پیشنهاداتی برای کونسیسائو خبر داده اند. وب سایت cmjornal پرتغال در خبری نوشت که دو تیم وستهام و لاتزیو به دنبال به خدمت گرفتن مربی پورتو هستند.

این وب سایت نوشت دو تیم وستهام و لاتزیو با قول تشکیل تیم هایی با قابلیت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در کشورهای انگلیس و ایتالیا، قصد دارند تا کونسیسائو را به حضور در تیمشان اغوا کنند. آنها برای تضمین به خدمت گرفتن ، به دنبال جذب سرمایه گذاری میلیونی در بازار نقل و انتقالات هستند.

وب سایت cmjornal به نقل از منابع خود نوشته که پروژه وستهام جذابتر و بزرگتر است و لندنی ها امسال نیز با هدف کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا پای به این رقابت ها گذاشتند ولی در نهایت در رتبه ششم جدول ایستادند که باید در آخرین بازی خود در لیگ جزیره، به دنبال حفظ جایگاه خود باشند.

مالکین وستهام که در رده هجدهمین افراد ثروتمند دنیا قرار دارند، قصد دارند تا جانشین مناسبی برای دیوید مویس پیدا کنند از همین رو مذاکرات برای جذب کونسیسائو را آغاز کرده اند.

در سوی مقابل نیز لاتزیو که باید فصل بعد را در لیگ اروپا دنبال کند، به دنبال این هستند تا در فصل آتی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورند. با توجه به اینکه کونسیسائو در زمان بازیگری ۳ فصل در لاتزیو توپ می زد، مدیران این تیم قصد دارند تا با بهره گیری از این مسئله، او را جانشین اینزاگی کنند.

برچسب‌ها: وستهام کونسیسائو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

209 Javad United1400/03/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi