خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,725

شکست استقلال پس از 2095 روز

شکست استقلال پس از 2095 روز
به گزارش "ورزش سه"، استقلال بزرگترین فرصت مهیا شده برای کاهش اختلاف امتیازی با سپاهان و پرسپولیس را از دست داد تا اکنون فاصله اش با سپاهان به 9 و با پرسپولیس به 8 امتیاز برسد البته آبی پوشان نسبت به سپاهان 2 بازی و نسبت به پرسپولیس یک بازی کمتر انجام داده اند.
سپاهان و پرسپولیس که پیش از بازی استقلال به مصاف هم رفتند، با نتیجه تساوی یک – یک به کار خود پایان دادند و شاگردان مجیدی با وجود این فرصت خوبی که نصیبشان شده بود، در برابر ذوب آهن قعر جدولی با نتیجه دور از انتظار دو بر صفر تن به شکست دادند.
در این مسابقه ذوب آهن در حالی به برتری دست یافت که این تیم از لیگ پانزدهم به بعد موفق نشده بود استقلال را در استادیوم آزادی شکست دهد. آنها آخرین بار 2095 روز پیش و در بازی رفت از لیگ پانزدهم با 2 گل مرتضی تبریزی و احسان پهلوان استقلال را شکست داده بودند و حالا موفق شدند به این طلسم ناکامی پایان دهند.
استقلال در آن بازی نیز همچون دیدار یکشنبه شب با 2 گل مغلوب شد تا ذوب آهنی ها با تکرار پیروزی بزرگ چند سال پیش خود، 21 امتیازی شده و به رده سیزدهم جدول رده بندی صعود کنند.

برچسب‌ها: استقلال تهران ذوب آهن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

52 ✰★ Esteghlal ★✰1400/02/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi