خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,025

طعنه جرارد پیکه به سوارز؛ دروغ نگو چاقالو!

طعنه جرارد پیکه به سوارز؛ دروغ نگو چاقالو!
دیدار دو تیم بارسلونا و اتلتیکومادرید برای لحظاتی به جنجال کشیده شده و مطابق انتظار لوییس سوارز در متن درگیری ها بود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس و تعیین کننده بارسلونا برابر اتلتیکومادرید در استادیوم نوکمپ با تساوی بدون گل خاتمه یافت و این نتیجه بیش از همه به سود رئال مادرید و زین الدین زیدان بود. اما بی تردید سوژه اصلی این مسابقه بازگشت لوییس سوارز، ستاره 34 ساله و سابق بارسا به استادیوم نوکمپ و مواجه شدن با همبازی های سابق در این ورزشگاه بود.

در اواسط نیمه اول بود که در یک صحنه مارک آندره تراشتگن هنگام خروج از دروازه با لوییس سوارز برخورد کرد و مهاجم اوروگوئه ای با شدت هر چه تمام تر خود را زمین انداخت تا متئو لاهوز، داور این دیدار را مجاب به اعلام پنالتی به سود اتلتیکومادرید کند. البته این اتفاق رخ نداد و حالا نشریه موندودیپورتوو مکالمه طرفین بعد از رخ دادن این صحنه را لب خوانی کرده است.

در آن لحظه جرارد پیکه خطاب به لوییس سوارز گفت: "خب، چاقالو، به من دیگر دروغ نگو، می دانم مشکلی نداری."

در ادامه ترشتگن قصد داشت اتفاقاتی که رخ داده را به لوییس سوارز توضیح دهد، پس او خاطرنشان کرد: "اوه. اگر با پایم زده بودم درست می گفتی، اما ضربه من با دست بود و مشکلی نیست." در واقع دروازه بان آلمانی اینگونه به لوییس سوارز توضیح می دهد که هنگام زمین افتادن بزرگ نمایی کرده و شدت برخورد به این حد نبوده است.

برچسب‌ها: بارسلونا اتلتیکو مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

76 ♛ تاج رضا ♛1400/02/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi