خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,025

آه و افسوس لئو مسی بعد از کاشته تماشایی

آه و افسوس لئو مسی بعد از کاشته تماشایی
در لحظات پایانی دیدار بارسلونا و اتلتیکو مادرید یک ضربه آزاد برای تیم میزبان به دست آمد اما شوت لیونل مسی با اختلاف کمی از کنار دروازه عبور کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم بارسلونا و اتلتیکومادرید امروز در حساس‌ترین بازی این هفته فوتبال اسپانیا به مصاف یکدیگر رفتند که مسابقه دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت؛ در واقع این یک نتیجه بسیار خوب برای دیگر تیم مدعی یعنی رئال‌مادرید به حساب می آید چرا که آنها می‌توانند با پیروزی در مسابقه فردا شب برابر سویا راهی صدر جدول شوند.

اما بارسلونا در نیمه دوم بازی امروز برابر اتلتیکومادرید نمایش بهتری از خود ارائه داد و چندین بار دروازه حریف را تهدید کرد که یکی از آنها به ضربه آزاد لحظات پایانی لیونل مسی بازمی‌گشت.

حرکت لیونل مسی به خطای جفری کوندوگبیا روی این بازیکن منجر شد تا داور یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه برای بارسلونا اعلام کند؛ مطابق انتظار لیونل مسی پشت توپ ایستاد اما ضربه او با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه اتلتیکو عبور کرد. البته یان اوبلاک نیز واکنش خوبی از خود نشان داده بود.

برچسب‌ها: بارسلونا لیونل مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

85 ♛ تاج رضا ♛1400/02/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi