خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,039

بارسلونا 0 - 0 اتلتیکو؛ احتمالا قهرمانی در کار نیست!

بارسلونا 0 - 0 اتلتیکو؛ احتمالا قهرمانی در کار نیست!
دیدار حساس بارسلونا و اتلتیکومادرید در استادیوم نوکمپ با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که مارک آندره تراشتگن و یان اوبلاک بهترین بازیکنان میدان بودند، دیدار دو تیم بارسلونا و اتلتیکو با تساوی بدون گل تمام شد و حالا رئال مادرید در صورت برتری برابر سویا می تواند به صدر جدول برسد.

اتلتیکومادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 10 و روی ضربه ایستگاهی لوییس سوارز فرصت داشت به گل اول مسابقه دست پیدا کند، اما ضربه او مستقیما در اختیار مارک تراشتگن قرار گرفت.

دقایقی بعد و روی ارسال زمینی هرموسو بود که آنخل کوره آ در مرکز محطه جریمه بارسلونا موقعیت بسیار خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه او بعد از برخورد به کلمنت لانگله به بیرون رفت.

در دقیقه 29 این بار فرانکی دی یونگ درون محوطه جریمه اتلتیکومادرید برای آنتوان گریزمان موقعیت سازی کرد، اما ضربه این بازیک دقیق نبود و در اختیار یان اوبلاک قرار گرفت.

لحظاتی بعد این بار پاس به بیرون یان کاراسکو باعث شد مارکوس یورنته دروازه بارسا را تهدید بکند، اما ضربه این بازیکن با مهار تراشتگن همراه شد و در ریباند نیز سوارز کاری از پیش نبرد. در دقیقه 37 این بار خود کاراسکو با ضربه ای زمینی موقعیت گلزنی داشت، اما باز هم تراشتگن به خوبی عکس العمل نشان داد.

اما در لحظات پایانی نیمه اول لیونل مسی با حرکتی انفرادی و ورود به محوطه فاصله ای تا زدن گل اول بارسلونا نداشت، اما ضربه محکم او با مهار تماشایی اوبلاک همراه شد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل تمام شود.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی ارسال لیونل مسی بود که کلمنت لانگله می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه سر این بازیکن دقیق نبود و راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 55 و در شلوغی محوطه جریمه ایلاکس موریبا صاحب بهترین موقعیت برای باز کردن دروازه اتلتیکومادرید شد، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

لحظاتی بعد باز هم لیونل مسی با ارسال خطرناک خود برای بارسلونا موقعیت سازی کرد، اما ضربه سر جرارد پیکه پیش تاخته با مهار اوبلاک همراه شد. در دقیقه 67 این بار لیونل مسی با نواختن ضربه ای ایستگاهی از سمت راست فرصت داشت دروازه حریف را باز کند، اما اوبلاک به سختی ضربه او را دور کرد.

در اواخر مسابقه ارسال یوردی آلبا در مرکز محوطه جریمه به عثمان دمبله رسید، اما ضربه سر او دقیق نبود و از بالای دروازه اتلتیکومادرید به بیرون رفت. در دقیقه 90 ضربه ایستگاهی لیونل مسی با اختلاف کمی به بیرون رفت تا در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل تمام شود.

برچسب‌ها: بارسلونا اتلتیکو مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

61 ♛ تاج رضا ♛1400/02/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi