خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,890

درخواست رئیس باشگاه اینتر از کونته برای کاهش حقوق

درخواست رئیس باشگاه اینتر از کونته برای کاهش حقوق
با وجود اینکه آنتونیو کونته به ۱۱ سال انتظار اینتری‌ها برای کسب اسکودتو پایان داد، رئیس باشگاه از او خواسته است با کاهش حقوقش موافقت کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا، استیون ژانگ رئیس چینی و پسر مالک باشگاه اینتر در جلسه‌ای که روز گذشته (پنجشنبه) با اعضای کادر فنی و اجرایی تیم داشته از آنها خواسته است که با کاهش حقوق‌شان موافقت کنند، چرا که این تنها راه ادامه پروژه‌ای است که باشگاه از دو سال پیش آغاز کرده است.
اینتر همچون سایر باشگاه‌ها از محدودیت‌های مالی به وجود آمده در نتیجه شیوع کرونا ضربات سنگینی خورده است و وجود یکسری قوانین هم مالکان چینی این باشگاه را از سرمایه‌گذاری بیشتر در باشگاه اینتر منع می‌کند. به این ترتیب تنها راه باقیمانده برای اینتر‌ی‌ها فروش بخشی از سهام‌شان یا کاهش دادن هزینه‌های داخلی است که شامل کاهش حقوق تمامی اعضای باشگاه می‌شود. این در حالیست که اینتری‌ها هفته گذشته با هدایت آنتونیو کونته برای اولین بار پس از 11 سال موفق به فتح سری A شدند.
کونته پیش از این بارها گفته بود که حاضر است با استیون ژانگ ملاقات داشته باشد تا راهی برای پیشرد اهداف و برنامه‌های باشگاه پیدا کنند. این جلسه سرانجام با حضور او و تعدادی از مدیران برگزار شد و در آن ژانگ از همه آنها خواست که حقوق‌شان را کاهش دهند تا امکان پیشبرد اهداف وجود داشته باشد، حداقل تا زمانی که کرونا آنها را از درآمدهای همیشگی‌‌شان از جمله بلیت‌فروشی، اسپانسرینگ و ... محروم می‌کند.
اینگونه که به نظر می‌رسد اینتر برای تأمین اهدافش در پنجره نقل‌وانتقالات مجبور به تأمین بودجه از داخل باشگاه است و این امر هم تنها با فروش یا معاوضه بازیکن محقق می‌شود.

برچسب‌ها: اینتر میلان آنتونیو کونته

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

46 ✰★ Esteghlal ★✰1400/02/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi