خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

لحظه ای که کونته به آسمان پرتاب شد

لحظه ای که کونته به آسمان پرتاب شد
به گزارش "ورزش سه"، سه روز پیش و در جریان هفته سی و چهارم سری آ، توقف آتالانتا مقابل ساسولو اختلاف این تیم با اینتر را به 13 امتیاز رساند تا شاگردان آنتونیو کونته در فاصله 4 هفته مانده به پایان رقابت های سری آ ایتالیا، قهرمانی خود را در این رقابت ها قطعی کنند.
در حالیکه سه روز پیش اینتر موفق شد پس از 11 سال یکبار دیگر بر بام فوتبال ایتالیا بایستد، اولین تمرین نراتزوری پس از 2 روز تعطیلی امروز در کمپ تمرینی این تیم یعنی آپیانو جنتیله برگزار شد که بازیکنان با پوشیدن لباس های مخصوص قهرمانی، جشن کوچکی برگزار کردند.
در این جلسه تمرینی که استیون ژانگ مالک جوان اینتر نیز در آن حضور داشت، او برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت و از تلاش آنها بابت کسب این عنوان قهرمانی تشکر کرد. پس از صحبت های ژانگ، بازیکنان اینتر نیز دور یک جمع شدند و با پرتاب آنتونیو کونته به آسمان، به نوعی جشن قهرمانی سری آ را در کمپ تمرینی خود برگزار کردند.
اینتر که در طی سالیان گذشته در راه رسیدن به قهرمانی بازمانده بود، سال گذشته و پس از استخدام آنتونیو کونته، با فاصله تنها یک امتیاز بعد از یوونتوس در رده دوم جای گرفت و تا فینال لیگ اروپا نیز پیش رفت که در آنجا مغلوب سویا شد.
اما کونته امسال موفق شد طلسم عدم قهرمانی های اینتر در 11 سال گذشته را بشکند و با پایان دادن به 9 سال قهرمانی های یوونتوس که خودش در زمان مربیگری در بیانکونری آن را آغاز کرده بود، به سلطه بانوی پیر بر فوتبال سرزمین چکمه پایان دهد.
اینتر امسال موفق شد نوزدهمین عنوان قهرمانی خود در سری آ را کسب کند و پس از سالها عنوان مشترک 18 قهرمانی با میلان، از این تیم جدا شده و حالا آنها به دنبال کسب قهرمانی بیستم و درج ستاره دوم بر روی لوگوی تیمشان هستند.

برچسب‌ها: اینتر میلان آنتونیو کونته

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

23 ✰★ Esteghlal ★✰1400/02/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi