خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لاتزیو
اتحاد لاتزیو
41
260

لاتزیو 5-3 بنونتو؛ جدال مهیج برادران اینزاگی را سیمونه برد

لاتزیو 5-3 بنونتو؛ جدال مهیج برادران اینزاگی را سیمونه برد
لاتزیو و بنونتو در چارچوب هفته 31 سری آ به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه پرگل و جذاب 5-3 به سود شاگردان سیمونه اینزاگی به پایان رسید. بازیکنان بنونتو در این بازی دو گل به خودی زدند و VAR نیز روز شلوغی را سپری کرد. چیرو ایموبیله در این بازی یک پنالتی از دست داد.

اطلاعات بازی لاتزیو و بنونتو
تاریخ برگزاری: یکشنبه، 29 فروردین 1400 (18 آوریل 2021)
ساعت برگزاری: 17:30 به وقت تهران
مکان برگزاری: المپیکو، رم
رقابت: هفته 31 سری آ - فصل 2020/21
گلزنان لاتزیو: فابیو ده پائولی 10' (گل به خودی)، چیرو ایموبیله 20' و 6+90'، خواکین کوریا 37' (پنالتی)، لورنتزو مونتیپو 48' (گل به خودی)
گلزنان بنونتو: مارکو سائو 45'، نیکولاس ویولا 63' (پنالتی)، کامیل گلیک 85'
ترکیب تیم ها و نمرات بازیکنان لاتزیو و بنونتو

چیرو ایموبیله بهترین بازیکن این بازی بود
آمار بازی لاتزیو و بنونتو

آمار بازی
شرح گل های بازی
لاتزیو 1-0 بنونتو؛ فابیو ده پائولی 10': خواکین کوریا با یک پاس خوب، چیرو ایموبیله را در موقعیت گلزنی فوق العاده ای قرار داد. ایموبیله به توپ ضربه زد و فابیو ده پائولی تکل زد تا از گلزنی ایموبیله جلوگیری کند اما توپ پس از برخورد به پای این مدافع، وارد دروازه بنونتو شد.

لاتزیو 2-0 بنونتو؛ چیرو ایموبیله 20': پاس عالی ساویچ روی خط آفساید به ایموبیله رسید و این بازیکن به خوبی خود را در موقعیت تک به تک قرار داد و به راحتی گل دوم لاتزیو را به ثمر رساند.

لاتزیو 3-0 بنونتو؛ خواکین کوریا 37': خواکین کوریا خودش در محوطه بنتونتو خطا و پنالتی گرفت و سپس خودش این پنالتی را به خوبی به گل تبدیل کرد.

لاتزیو 3-1 بنونتو؛ مارکو سائو 45': روبرتو اینسینیه وارد محوطه شد و با یک پاس کوتاه رو به عقب، توپ را به سائو رساند. سائو نیز با شوتی فوق العاده زیبا و از نزدیکی خط محوطه، دروازه لاتزیو را باز کرد.

لاتزیو 4-1 بنونتو؛ لورنتزو مونتیپو 48': -

لاتزیو 4-2 بنونتو؛ نیکولاس ویولا 63': ماروشیچ روی ایمپروتا خطا کرد و پنالتی به سود بنونتو گرفته شد. ویولا نیز این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.

لاتزیو 4-3 بنونتو؛ کامیل گلیک 85': بازیکن بنونتو از سمت راست دروازه کرنر را ارسال کرد و گلیک با ضربه سری زیبا دروازه لاتزیو را گشود.

لاتزیو 5-3 بنونتو؛ چیرو ایموبیله 6+90': اشتباه بازیکنان بنونتو که با تمام قوا در حمله بودند، باعث شد که ضد حمله ای سریع برای لاتزیو رقم بخورد. پارولو توپ را به خوبی پیش برد و سپس با پاسی عرضی، ایموبیله را در محوطه صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز بریس کرد.

برچسب‌ها: لاتزیو اخبار لاتزیو بنوتو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

252 Vedat Muriqi1400/02/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi